Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШалатов, Денис Сергійович-
dc.date.accessioned2022-12-20T08:10:51Z-
dc.date.available2022-12-20T08:10:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9078-
dc.descriptionШалатов Д. С. Математична підтримка фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 82 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 82 сторінках, 14 рисунках, 2 таблицях та має 77 джерел. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у фізико-технічних гуртках закладів позашкільної освіти. Предмет дослідження: методичні засади проведення навчальних занять з фізики у фізико-технічних гуртках закладів позашкільної освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад математичної підтримки фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освіти. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці методичних засад критичного аналізу наукових статей, розвитку критичного мислення гуртківців та застосування ними математичного апарату у процесі розв’язування задач на заняттях фізико-технічних гуртків закладів позашкільної освіти. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади розв’язання фізичних задач для розвитку критичного мислення із застосуванням математичного апарату і критичного аналізу наукових статей можна використовувати на заняттях фізико-технічних гуртків закладів позашкільної освіти в процесі підготовки вихованців до конкурсів та олімпіад з фізики (у тому числі і за дистанційної форми навчання).uk
dc.description.abstractEN : The object of the of study – the educational process in physics in physical and technical circles of out-of-school education institutions. Purpose: substantiation of the methodological foundations of mathematical support of physical and technical circles in out-of-school education institutions. The methods of research – analytical, empirical. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological principles for the critical analysis of scientific articles, the development of critical thinking of group members and their use of mathematical apparatus in the process of solving problems in the classes of physical and technical groups of out-of-school education institutions. The practical significance of the research is determined by the fact that the developed methodological principles of solving physical problems for the development of critical thinking with the use of mathematical apparatus and critical analysis of scientific articles can be used in the classes of physical and technical circles of out-of-school education institutions in the process of preparing students for competitions and physics olympiads (including distance education).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзаклад позашкільної освітиuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectкритичний аналізuk
dc.subjectміж предметні зв’язкиuk
dc.subjectматематична підтримкаuk
dc.subjectфізико-технічний гуртокuk
dc.subjectSTEM-освітаuk
dc.subjectInstitution of out-of-school educationuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectcritical analysisuk
dc.subjectintersubject connectionsuk
dc.subjectmathematics supportuk
dc.subjectphysical and technical groupuk
dc.subjectSTEM educationuk
dc.titleМатематична підтримка фізико-технічних гуртків у закладах позашкільної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shalatov2022.pdfМагістерська робота1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.