Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9217
Title: Методичні особливості організації самоосвітньої діяльності старшокласників під час вивчення фізики
Authors: Ган, Ярославна Сергіївна
Keywords: дистанційне навчання
самоосвітня навчальна діяльність
професійна компетентність
освітній процес з фізики
методи та засоби навчання
distance education
self-education educational activities
professional competence
educational process in physics
teaching methods and tools
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 42 сторінках, 13 рисунках, 2 таблицях та має 41 джерело. Об’єкт дослідження: навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження: методичні підходи щодо організації самоосвітньої діяльності учнів з фізики. Мета роботи: обґрунтування та експериментальна перевірка методичних підходів організації самоосвітньої діяльності під час вивчення фізики у старшій школі. Методи дослідження – теоретичний, емпіричний, статистичний. Наукова новизна одержаних результатів полягає у створенні методичних підходів організації самоосвітньої діяльності учнів у процесі навчання фізики, що передбачає використання в освітньому процесі допоміжних пам’яток, як коригуючого інструмента для самостійного засвоєння матеріалу та самоперевірки. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вчителі фізики можуть використовувати у практичній діяльності методичні підходи організації самоосвітньої діяльності учнів.
EN : The subject of the study: methodical approaches to the organization of self-educational activities of students in physics. The purpose of the work: substantiation and experimental verification of methodical approaches to the organization of self-educational activities during the study of physics in high school. Research methods are theoretical, empirical, statistical. The scientific novelty of the obtained results lies in the creation of methodical approaches to the organization of self-educational activities of students in the process of learning physics, which involves the use of auxiliary monuments in the educational process as a corrective tool for independent learning of the material and self-checking. The practical significance of the obtained results lies in the fact that physics teachers can use methodical approaches for organizing students' self-educational activities in practical activities.
Description: Ган Я. С. Методичні особливості організації самоосвітньої діяльності старшокласників під час вивчення фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 42 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9217
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gan2022.pdfМагістерська робота2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.