Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9264
Title: Особливості автоматизованого тестування мобільних кросплатформних ігрових застосунків
Authors: Дідик, Ілля В'ячиславович
Keywords: тестування чорної скриньки
тестування білої скриньки
Unity
C#
black box testing
white box testing
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Мета і завдання дослідження полягають у виявлені популярних засобів автоматизованого тестування мобільних кросплатформних ігрових застосун-ків, виявлення їх переваг та недоліків та визначення області найефективнішо-го їх застосування, зокрема для ігор, розроблених з використанням популяр-ної платформи Unity. У процесі дослідження були розглянуті два підходи до автоматизації. Тестування чорної скриньки — коли тестувальник не має доступу до вихідно-го коду програмного забезпечення, що тестується, і виконує розробку тестів за вимогами до програмного забезпечення та/або за своїм уявленням, та тес-тування білої скриньки — при тестуванні цим методом розробник тесту має доступ до вихідного коду програм і може писати код, який використовує біб-ліотеки програмного забезпечення, що тестується. Обидва підходи широко використовуються для різних типів програмного забезпечення. За результатами дослідження був розроблений інструмент, котрий ви-рішує спільні проблеми різних підходів до автоматизованого тестування.
EN : The purpose and objectives of the study are to detect popular tools for auto-mated testing of mobile cross-platform gaming applications, identify their ad-vantages and disadvantages and determine the area of their most effective use, in particular for games developed using the popular Unity platform. Two approaches to automation were considered in the study. Black box test-ing — when the tester does not have access to the source code of the software under test and performs tests according to software requirements and / or in his imagina-tion, and white box testing — when testing this method the test developer has ac-cess to the source code programs and can write code that uses the software libraries under test. Both approaches are widely used for different types of software. Based on the results of the research, a tool was developed that solves the common problems of different approaches to automated testing.
Description: Дідик І. В. Особливості автоматизованого тестування мобільних кросплатформних ігрових застосунків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник Г. П. Коломоєць. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9264
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дідик.pdfМагістерська робота2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.