Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9520
Title: Маркетингові дослідження клієнтів логістичних послуг
Authors: Жукова, Тетяна Вікторівна
Keywords: ефективність
конкурентоспроможність
логістичні послуги
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 11 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єктом дослідження є процес маркетингових досліджень клієнтів логістичних послуг. Предметом дослідження є теоретичні і методичні засади формування логістичної концепції підприємства. Мета роботи полягає в дослідженні механізму маркетингу в клієнтів логістичних послуг. Завданнями кваліфікаційної роботи є: 1) розглянути сутність логістичної концепції підприємства. Поняття горизонтального та вертикального маркетингу; 2) дослідити місце маркетингового каналу в логістиці підприємства. Роль та функції маркетингової логістики 3) охарактеризувати специфіку діяльності логістичного підприємства на ринку України 4) навести загальну характеристику ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» як суб'єкта маркетингової діяльності 5) проаналізувати логістичну діяльність підприємства ТОВ «СІЛЬПО ФУД» та його цільовий ринок; 6) оцінити конкурентоспроможність компанії ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; 7) навести практичні рекомендації удосконалення логістичної діяльності підприємства ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; 8) обґрунтувати реорганізації управління маркетингової діяльності; 9) оцінити економічну ефективність вдосконалення логістичної та маркетингової політики компанії ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Методи. В роботі застосовувалися як загальні, так і спеціальні методи пізнання. Серед загальних виокремимо: аналіз та синтез, узагальнення та структурний аналіз, індукції та дедукції. З спеціальних методів дослідження використовувався статистичний, графічний та метод порівнянь. Наукова новизна полягає в удосконаленні логістичної діяльності підприємства ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на основі реорганізації управління маркетингової діяльності та оцінці ефективності вдосконалення його логістичної та маркетингової політики. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема напрямки вдосконалення логістичної та маркетингової політики.
EN : The work is presented on 78 pages of printed text, contains 11 tables, 17 figures. The list of referеnces includes 50 sources. The object of the study is the process of marketing research of customers of logistics services. The subject of the study is the theoretical and methodical principles of the formation of the logistics concept of the enterprise. The purpose of the work is to study the mechanism of marketing to clients of logistics services. The tasks of the qualification work are: 1) consider the essence of the logistics concept of the enterprise. Concept of horizontal and vertical marketing; 2) investigate the place of the marketing channel in the logistics of the enterprise. The role and functions of marketing logistics 3) characterize the specifics of the activity of the logistics enterprise on the Ukrainian market 4) give a general description of LLC "SILPO-FOOD" as a subject of marketing activity 5) analyze the marketing plan of "SILPO-FOOD" LLC and its target market; 6) evaluate the competitiveness of the company "SILPO-FOOD" LLC; 7) provide practical recommendations regarding the logistics activities of the LLC "SILPO-FOOD" enterprise; 8) justify the reorganization of the management of marketing activities; 9) to evaluate the economic efficiency of improving the logistics and marketing policy of the company "SILPO-FOOD" LLC. Methods. Both general and special methods of cognition were used in the work. Among the general ones, let's distinguish: analysis and synthesis, generalization and structural analysis, induction and deduction. Among the special methods of research, statistical, graphic and comparison methods were used. The scientific novelty consists in the improvement of the logistics activities of the LLC "SILPO-FOOD" based on the reorganization of the management of marketing activities and the evaluation of the effectiveness of the improvement of its logistics and marketing policy. The results of the research can be used by enterprises, in particular, directions for improving logistics and marketing policy.
Description: Жукова Т. В. Маркетингові дослідження клієнтів логістичних послуг : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник В. В. Малтиз. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 78 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9520
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жукова_Маркетинг_2022.pdfМагістерська робота1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.