Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9533
Title: | Штучний інтелект в ігрових програмах з використанням машинного навчання |
Authors: | Островецький, Сергій Володимирович |
Keywords: | ігровий штучний інтелект нейрона мережа стратегічна гра QLearning Unity C# game artificial intelligence neural network strategy game |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | UA : Мета і завдання дослідження полягають у розробці ігрового застосунку з використанням методів штучного інтелекту та навчання з підкріпленням. Визначити переваги та недоліки використання систем штучного інтелекту в ігрових застосунках, обрати найбільш придатний для цього варіант, і зрозумі-ти раціональність їх використання.
У процесі дослідження були розглянуті види систем штучного інтелек-ту, варіанти їх інтеграції в ігровий застосунок та задачі які вирішуються за їх допомогою в застосунках такого типу. Даний додаток є ігровим застосунком, в якому за допомогою систем штучного інтелекту імітується інтелектуальна поведінки персонажів, яка виражається в обрані ефективного шляху розвитку та гнучкість цієї поведінки в умовах, які змінюються з часом. EN : The purpose and objectives of the study are to develop a game application using methods of artificial intelligence and learning with reinforcement. Identify the advantages and disadvantages of using artificial intelligence systems in gaming applications, choose the most suitable option for this, and understand the rationality of their use. In the course of the research the types of artificial intelligence systems, vari-ants of their integration into a game application and the problems that are solved with their help in applications of this type were considered. This application is a game application in which artificial intelligence systems simulate the intellectual behavior of the characters, which is expressed in the chosen effective path of devel-opment and flexibility of this behavior in conditions that change over time. |
Description: | Островецький С. В. Штучний інтелект в ігрових програмах з використанням машинного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник А. І. Безверхий. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 97 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9533 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Островецький.pdf | Магістерська робота | 3.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.