Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/956
Title: Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Other Titles: Эффективная ценовая политика как фактор повышения конкурентоспособности предприятия.
Effective pricing policy as a factor of increasing the competitiveness of the enterprise.
Authors: Коваленко, О. В.
Коваленко, Е. В.
Kovalenko, O. V.
Булана, О. В.
Bulana, O. V.
Keywords: ціна
ціноутворення
формування цінової політики
конкурентоспроможність
аналіз
управління
індекс
динаміка
цена
ценообразование
формирование ценовой политики
конкурентоспособность
анализ
управление
индекс
динамика
price
pricing
formation of price policy
competitiveness
analysis
management
index
dynamics
Issue Date: 2018
Publisher: ЗДІА
Citation: Коваленко О. В. Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. / О. В. Коваленко, О. В. Булана //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 88 - 93
Abstract: UA : У статті здійснено аналіз ефективності цінової політики підприємств із метою виявлення недоліків, «слабких місць», на якому напрямі слід зосередити зусилля для подальшого планування заходів щодо зниження витрат на виробництво і реалізацію продукції. Зниження витрат на виробництво продукції можливе тільки за постійного впровадження організаційно-технічних заходів, нової техніки, наукової організації праці, новітніх технологій, підвищення ефективності праці тощо. Доведено, що сучасний розвиток м’ясопереробної галузі має такі тенденції, як невиконання державних програм щодо розвитку тваринництва; дефіцит вітчизняної сировини через кризовий стан тваринництва; збитковість виробництва тваринницької продукції. Для розроблення відповідної цінової політики підприємство повинно чітко визначити цілі ціноутворення. Вони визначаються на підставі ґрунтовного аналізу стану підприємства на ринку і його загальних цілей на цьому ринку. Отже, цілі ціноутворення не повинні розглядатися як окремо взяті. Вони покликані сприяти успішному управлінню ціновою політикою підприємства для підвищення його конкурентоспроможності.
RU : В статье проведен анализ эффективности ценовой политики предприятий с целью выявления недостатков, «слабых мест», направлений сосредоточения усилий для дальнейшего планирования мероприятий по снижению расходов на производство и реализацию продукции. Снижение затрат на производство продукции возможно только при постоянном внедрении организационно-технических мероприятий, новой техники, научной организации труда, новейших технологий, повышения эффективности и др. Обосновано, что современное развитие мясомолочной отрасли имеет такие тенденции, как невыполнение государственных программ развития животноводства, дефицит отечественного сырья из-за кризисного состояния животноводства, убыточность производства животноводства. Для разработки ценовой политики предприятие должно определять цели ценообразования. Они определяются на основе тщательного анализа состояния предприятия на рынке и его общих целей. То есть цели ценообразования не должны рассматриваться как отдельно взятые. Они служат успешному управлению ценовой политикой предприятия для повышения его конкурентоспособности.
EN : The article analyses the effectiveness of the pricing policy of enterprises in order to identify the disadvantages, “weaknesses”, in which direction one should concentrate efforts for further planning of measures to reduce the costs of production and sales of products. Reduction of production costs is possible only with the constant implementation of organizational and technical measures, new technology, scientific organization of labour, advanced technologies, an increase in labour efficiency, etc. It is proved that modern development of the meat processing industry has the corresponding tendencies: non-fulfilment of state programs for the development of livestock breeding; shortage of domestic raw materials over the crisis of livestock breeding; unprofitable livestock production. In order to develop an appropriate pricing policy, an enterprise should clearly define pricing objectives. They are determined on the basis of a thorough analysis of the state of the enterprise in the market and its general objectives in this market. Consequently, pricing objectives should not be considered individually. They are intended to promote the successful management of the pricing policy of the enterprise in order to enhance its competitiveness.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/956
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf333.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.