Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9560
Title: Аналіз створення і розвитку бренду підприємства в інтернет на прикладі компанії Google
Authors: Галантюк, Валерія Андріївна
Keywords: міжнародний маркетинг
стратегія
інструменти
діджиталізація
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблиця, 18 рисунків. Перелік посилань включає 61 джерело, з них 12 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес аналізу створення і розвитку бренду підприємства в інтернет на прикладі компанії Google Предметом дослідження є теоретичні та методичні інструменти просування бренду. Метою магістерської роботи магістра є вивчення процесу та здійснення аналізу створення і розвитку бренду підприємства в Інтернет на прикладі компанії «Google». У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто сутність, зміст та складові бренду та інтернет брендингу; 2) визначено загальні характеристики компанії Google; 3) досліджено процес формування брендингу в мережі Інтернет, як засіб глобальної маркетингової комунікації; 4) проаналізувано існуючий імідж та діяльність компанії; 5) здійснена оцінка можливості формування бренду в мережі Інтернет; 6) виявлено проблеми застосування брендингу в сучасному маркетинговому управлінні в компанії Google; 7) розроблено пропозиції щодо формування нового бренду на підприємстві. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, узагальнення, дедукція, пояснення) та емпіричні (, спостереження, опис) Наукова новизна дослідження полягає в тому, що розроблено рекомендації щодо просування бренду в Інтернеті на прикладі компанії «Google», яка може бути реалізована на практиці та забезпечить ефективну взаємодію з аудиторією. Результати дослідження можуть бути використані компаніями для створення бренду мережі Інтернет.
EN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 1 tables, 18 figures. The list of referеnces includes 61 sources, 12 of them in foreign languages. The object of the study is the process of analyzing the creation and development of the company's brand on the Internet on the example of Google. The subject of the study is theoretical and methodological approaches for brand promotion. The purpose of the master's thesis is to study the process and analysis of the creation and development of the enterprise brand on the Internet on the example of Google. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the essence, content and components of the brand and Internet branding are considered; 2) the general characteristics of Google are determined; 3) the process of formation of branding on the Internet as a means of global marketing communication is investigated; 4) the existing image and activities of the company are analyzed; 5) assessed the possibility of forming a brand on the Internet; 6) problems of branding application in modern marketing management in Google were identified; 7) developed proposals for the formation of a new brand in the enterprise. Methods of research: theoretical (analysis, generalization, deduction, explanation) and empirical (observation, description). The scientific novelty of the study is that the recommendations for brand promotion on the Internet on the example of the company "Google", which can be implemented in practice and will ensure effective interaction with the audience The results of the research can be used by enterprises, in particular, the formation of international marketing strategies.
Description: Галантюк В. А. Аналіз створення і розвитку бренду підприємства в інтернет на прикладі компанії Google : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник М. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 86 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9560
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галантюк_Маркетинг_2022.pdfМагістерська робота2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.