Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9561
Title: Аналіз сезонних коливань продажу товарів на торговельному підприємстві
Authors: Горева, Діана Миколаївна
Keywords: ефективність
збут
сезонність
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 10 рисунків. Перелік посилань включає 52 джерела, з них 3 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є організація збуту ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження програма стимулювання ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи – є оцінка ефективності, і розробка рекомендацій щодо стимулювання збуту товарів повсякденного попиту на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто сутність, зміст та складові збуту; 2) досліджено сутність та роль торгового асортименту у маркетинговій політиці підприємства; 3) розраховано економічний ефект від запропонованих заходів; Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що сформовано воронку продажів для ТОВ «Інструменти Продакт Лайфсайкл менеджмент», яка показує власнику бізнесу на якому етапі найчастіше клієнт виходить з території бізнесу (покидає сайт), крім того, коли підприємець орієнтується в етапах воронки продажів, від може запропонувати потенційним клієнтам, які цікавилися його бізнесом (товарною продукцією), але з певних причин не дійшли до кінцевої точки продажу – укладання договору про співпрацю тощо. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема побудова воронки продажів.
EN : The work is presented on 60 pages of printed text, contains 10 tables, 10 figures. The list of referеnces includes 52 sources, 3 of them in foreign languages. The object of research is Internet marketing in the activities of the company LLC "Tools Product Lifecycle Management". The subject of research is theoretical and methodological approaches to improve Internet marketing in the activities of the company LLC "Tools Product Lifecycle Management". The purpose of the master's thesis is to systematize scientific, methodological and practical knowledge of Internet marketing in the enterprise. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the essence, content and components of Internet marketing are considered; 2) the classification of Internet marketing tools is studied; 3) the analysis of development of the market of digital marketing tools is carried out; Research methods: logical generalization, deductive, financial-economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the research lies in the fact that a sales funnel has been formed for "Tools Product Lifecycle Management" LLC, which shows the business owner at which stage the customer most often leaves the business territory (leaves the site), in addition to when the entrepreneur navigates the stages of the sales funnel, from can offer to potential customers who were interested in his business (goods), but for certain reasons did not reach the final point of sale - conclusion of a cooperation agreement, etc. The results of the research can be used by enterprises, in particular, the construction of the sales funnel.
Description: Горева Д. М. Аналіз сезонних коливань продажу товарів на торговельному підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9561
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горева_Маркетинг_2022.pdfМагістерська робота993.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.