Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамойленко, Іванна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-12-27T11:03:11Z-
dc.date.available2022-12-27T11:03:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9575-
dc.descriptionСамойленко І. А. Наочність у сучасних методиках навчання природничих наук у старшій профільній школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта (Природничі науки)" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 51 с.uk
dc.description.abstractUA : В роботі 51 сторінок, 8 таблиць, 8 рисунків, було використано 30 літературних джерел, 7 з них на іноземній мові. Об’єкт дослідження – освітній процес з вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки» у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження − впровадження засобів наочності в навчання інтегрованого курсу «Природничі науки» в 10-11 класах. Мета роботи – науково обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити ефективність методики комплексного застосування засобів наочності на уроках інтегрованого курсу «Природничі науки» в 10-11 класах. Методи досліджень – спостереження, тестування та анкетування учнів. В результаті експериментальних досліджень встановлено рівень зацікавленості, навчальної мотивації та успішності учнів 10-11 класів до та після використання методичної системи комплексного застосування засобів наочності на уроках інтегрованого курсу «Природничі науки».uk
dc.description.abstractEN : The paper has 51 pages, 8 tables, 8 figures; 30 literary sources were used, 7 of which are in foreign language. The object of study – the educational process of studying the integrated course "Natural Sciences" in the Specialized Hight School. The subject of the study is implementation of visualization tools in the teaching of the integrated course "Natural Sciences" in grades 10-11. The aim of this work is to scientifically substantiate, develop and experimentally verify the effectiveness of the method of complex application of visual aids in the lessons of the integrated course "Natural Science" in grades 10-11. The methods of investigation: observation, testing and questionnaires of students. As a result of experimental research, the level of interest, educational motivation and success of students of grades 10-11 was established before and after using the methodical system of complex application of visual aids in the lessons of the integrated course "Natural Sciences".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзасоби наочностіuk
dc.subjectмультимедійна наочністьuk
dc.subjectспеціально-виготовлена предметна наочністьuk
dc.subjectумовно-графічна наочністьuk
dc.subjectтехнічні засоби навчанняuk
dc.subjectvisibilityuk
dc.subjectmultimedia visibilityuk
dc.subjectspecially made subject visibilityuk
dc.subjectconditional graphic visibilityuk
dc.subjectteaching toolsuk
dc.subjecttechnical training toolsuk
dc.titleНаочність у сучасних методиках навчання природничих наук у старшій профільній школіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри генетики та рослинних ресурсів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samoilenko.docxМагістерська робота411.67 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.