Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/958
Title: Стратегічна модель маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств.
Other Titles: Стратегическая модель маркетингового управления конкурентоспособностью аграрных предприятияй.
Strategic model of marketing management of competitiveness of agrarian enterprises.
Authors: Латишев, К. О.
Латышев, К. А.
Latyshev, K. O.
Тягун, В. Г.
Tiagun, V. G.
Keywords: стратегія
маркетинг
конкурентоспроможність
модель
аграрні підприємства
стратегия
конкурентоспособность
аграрные предприятия
strategy
marketing
competitiveness
model
agribusiness
Issue Date: 2018
Publisher: ЗДІА
Citation: Латишев К. О. Стратегічна модель маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств. / К. О. Латишев, В. Г. Тягун //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 93 - 98
Abstract: UA : У статті проаналізовано наявні підходи вчених до трактування сутності поняття «стратегія». Проведено ґрунтовний аналіз семантики поняття «конкурентоспроможність», на підставі якого систематизовано наукові підходи до визначення її сутності. Розглянуто алгоритм процесу розроблення і формування стратегічної моделі маркетингового управління. Запропоновано схему групування основних показників конкурентоспроможності агропромислової продукції в умовах розвитку ринку та його інфраструктури з позиції суб’єктивних поглядів виробників та споживачів. Подано модель формування та реалізації стратегії маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства, реалізація якої дасть змогу чітко та оперативно виявити слабкі місця та внести зміни в стратегічні та тактичні плани або взагалі змінити деякі напрями діяльності підприємства
RU : В статье проанализированы существующие подходы ученых к трактовке сущности понятия «стратегия». Проведен подробный анализ семантики понятия «конкурентоспособность», на основании которого систематизированы научные подходы к определению ее сущности. Рассмотрен алгоритм процесса разработки и формирования стратегической модели маркетингового управления. Предложена схема группировки основных показателей конкурентоспосособности агропромышленной продукции в условиях развития рынка и его инфраструктуры с позиции субъективных взглядов производителей и потребителей. Представлена модель формирования и реализации стратегии маркетингового управления конкурентоспособностью аграрного предприятия, реализация которой позволит четко и оперативно выявить слабые места и внести изменения в стратегические и тактические планы или же вообще изменить некоторые направления деятельности предприятия.
EN : The article analyzes existing approaches of scientists to the interpretation of the essence of the concept of “strategy”. A thorough analysis of the semantics of the concept of “competitiveness” has been carried out on the basis of which the scientific approaches to the definition of its essence are systematized. The algorithm of the process of development and formation of a strategic model of marketing management is considered. The scheme of grouping of the main indices of competitiveness of agro-industrial products in the conditions of development of the market and its infrastructure from the standpoint of subjective views of producers and consumers is proposed. The model of formation and realization of the strategy of marketing management of competitiveness of the agrarian enterprise is presented, realization of which will allow to clearly and promptly identify weaknesses and make changes in strategic and tactical plans or, in general, to change some directions of activity of the enterprise.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/958
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf345.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.