Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9582
Title: Маркетингові дослідження поведінки споживачів товарів
Authors: Соколова, Анна Володимирівна
Keywords: маркетингові дослідження
споживачі товарів
товарна політика
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 8 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань включає 53 джерела. Об'єктом дослідження є дослідження поведінки споживачів на прикладі ТОВ «Виноградівська птахофабрика». Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо підвищення лояльності споживачів підприємства ТОВ «Боромлянське інкубаторно–птахівниче підприємство». Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з маркетингу у діяльності підприємства. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто науково–теоретичну основу маркетингових досліджень; 2) досліджено етапи, цілі та завдання проведення маркетингового дослідження; 3) проаналізовано організаційна характеристика ТОВ «Виноградівська птахофабрика»; 4) проаналізовано корпоративна маркетингова діяльності ТОВ «Виноградівська птахофабрика»; 5) проведено та описано маркетингові дослідження на ТОВ «Виноградівська птахофабрика»; 6) запропоновано шляхи вдосконалення системи формування маркетингової цінової політики даного підприємства. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, маркетингового, економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення даних та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що проведено та описано маркетингові дослідження на ТОВ «Виноградівська птахофабрика», які показують власнику бізнесу за якими саме критеріями та які саме споживачі обирають товари ТОВ «Виноградівська птахофабрика», коли підприємець знає свого споживача він завжди буде мати змогу запропонувати саме той товар, який бажає споживач, а також це дає змогу розвивати напрямок його бізнесу в правильному руслі задля підвищення доходу підприємства, за рахунок правильної маркетингової стратегії. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема методика формування товарної політики. А особливо фермерськими підприємствами із розведенням тваринництва.
EN : The work is presented on 94 pages of printed text, contains 5 tables, 8 figures, 4 annex. The list of referеnces includes 53 sources. The object of research is the study of consumer behavior on the example of LLC "Vynogradiv Poultry Farm". The subject of the study is theoretical and methodological approaches to increase consumer loyalty of the enterprise LLC "Boromlyanske hatchery–poultry enterprise". The purpose of the master's work is to systematize scientific, methodological and practical knowledge of marketing in the activities of the enterprise. In the process of research the following scientific results were obtained: 1) the scientific and theoretical basis of marketing research is considered; 2) the stages, goals and objectives of marketing research are investigated; 3) the organizational characteristics of LLC "Vynogradiv Poultry Farm" were analyzed; 4) the corporate marketing activity of LLC "Vynogradiv Poultry Farm" has been analyzed; 5) marketing research at "Vynogradiv Poultry Farm" LLC was conducted and described; 6) proposed ways to improve the system of formation of marketing pricing policy of this enterprise; Methods of the research: logical generalization, deductive, marketing, economic and statistical analysis, comparison, data summary, etc. The scientific novelty of the study is that the marketing research on LLC "Vynogradiv Poultry Farm" was conducted and described, which show the business owner by what criteria and which consumers choose the goods of LLC "Vynogradiv Poultry Farm", when an entrepreneur knows his consumer, he will always be able to offer exactly the product that the consumer wants, and it also allows to develop the direction of his business in the right direction to increase the income of the enterprise, through the right marketing strategy. The results of the study can be used by enterprises, in particular the methodology for the formation of commodity policy. And especially by farming enterprises with livestock breeding.
Description: Соколова А. В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів товарів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 94 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9582
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соколова_Маркетинг_2022.pdfМагістерська робота1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.