Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9584
Title: Мерчандайзинг в діяльності підприємства роздрібної торгівлі
Authors: Чупилко, Євген Олександрович
Keywords: реклама
маркетинг
торгівля
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 13 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань включає 50 джерел, з них 15 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової товарної політики підприємства ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи щодо вдосконалення методів формування маркетингової товарної політики підприємства ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Мета кваліфікаційної роботи – систематизація наукових, методологічних і практичних знань із формування маркетингової товарної політики підприємства ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) проаналізовано теоретичні основи мерчандайзингу у роздрібній торгівлі; 2) систематизовано недоліки мерчендайзингу продукції досліджуваного підприємства; 3) обґрунтовано основні недоліки мерчендайзингу продукції досліджуваного підприємства; 4) удосконалено заходи щодо покращення мерчандайзингу ; 5) проведено аналіз функціонування ПрАТ «Миргородський завод міне ральних вод» та ефективності стимулювання збуту його продукції. Організація просування в місцях продажу – один із важливих напрямів комунікаційної діяльності з просування бренда. Для магазину це можливість збільшення попиту на конкретні марки та групи товарів, оскільки інформація про продукти, отримана на місці продажу, безпосередньо впливає на поведінку покупців. На основі аналізу принципів візуального мерчандайзингу визначаються оптимальні підходи до просування бренда на споживчому ринку.
EN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 10 tables, 13 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 50 sources, 15 of them in foreign languages. The object of research is the process of formation and implementation of marketing pricing policy of the PJSC "MYRHOROD MINERAL WATER PLANT". The subject of the study is the market of industrial electric cables, factors influencing it, the main representatives of the PJSC "MYRHOROD MINERAL WATER PLANT" The purpose of the qualification work is to systematize theoretical and methodological and practical aspects of pricing policy formation and to develop practical recommendations for increasing the efficiency of the marketing pricing policy of the PJSC "MYRHOROD MINERAL WATER PLANT". In the process of research, the following scientific results were obtained: 1) the theoretical foundations of merchandising in retail trade are analyzed; 2) systematized the shortcomings of the product merchandising of the enterprise under study; 3) the main shortcomings of the product merchandising of the enterprise under study are substantiated; 4) measures to improve merchandising have been improved; 5) an analysis of the merchandising of the products of the enterprise under study was carried out. Organization of advancement in the places of sales $ one of important directions of communication activity from brand advancement. For the shop it is an increase possibility of demand on concrete brands and groups of commodities, as information, about products, got in place of sale directly influences on the conduct of buyers. On the basis of analysis of principles of visual merchandising the optimum going is determined near advancement of brand at the user market.
Description: Чупилко Є. О. Мерчандайзинг в діяльності підприємства роздрібної торгівлі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник В. В. Малтиз. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 86 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9584
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чупилко_Маркетинг_2022.pdfМагістерська робота1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.