Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/961
Title: Обґрунтування етапів розвитку креативності персоналу підприємства.
Other Titles: Обоснование этапов развития креативности персонала предприятия.
Justification of development stages of the enterprise personnel creativity.
Authors: Сиваш, Ю. М.
Сиваш, Ю. Н.
Sivash, Yu. M.
Keywords: креативність персоналу
креативний менеджмент
мотивація до креативності
стратегія розвитку підприємства
інновації
сучасне підприємство
креативность персонала
креативный менеджмент
мотивация к творчеству
стратегия развития предприятия
инновации
современное предприятие
personnel creativity
creative management
motivation of creativity
enterprise development strategy
innovations
modern enterprise
Issue Date: 2018
Publisher: ЗДІА
Citation: Сиваш Ю. М. Обґрунтування етапів розвитку креативності персоналу підприємства. / Ю. М. Сиваш //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 111 - 115
Abstract: UA : Обґрунтована роль та місце креативності персоналу як пріоритету ефективної стратегії розвитку сучасного підприємства. Визначено етапи розвитку креативності персоналу підприємства. Сформовано фактори розвитку креативності персоналу в компанії. Визначено види енергетичних бар’єрів креативності персоналу у компанії. Проаналізовано фази управління реалізацією інноваційних ідей.
RU : Обоснована роль и место креативности персонала как приоритета эффективной стратегии развития современного предприятия. Определены этапы развития креативности персонала предприятия. Сформированы факторы развития творчества персонала в компании. Определены виды энергетических барьеров креативности персонала в компании. Проанализированы фазы управления реализацией инновационных идей.
EN : The role and place of personnel creativity as the priority of an effective strategy for the development of a modern enterprise is grounded. Development stages of creativity of the enterprise personnel are determined. Development factors of creativity of personnel in the company are formed. Types of energy barriers of creativity of personnel in the company are determined. Phases of management of the implementation of innovative ideas are analysed.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/961
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf241.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.