Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9630
Title: Удосконалення рівня розвитку гнучкості в дітей середнього шкільного віку
Authors: Волинець, Валерії Олександрівні
Keywords: гнучкість
середній шкільний вік
засоби
методи
урок фізичної культури
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається з 56 сторінок, 10 таблиць, 31 літературне джерело. Об’єкт дослідження – урок фізичної культури у хлопців і дівчат середнього шкільного віку. Суб’єкт дослідження – хлопці і дівчата середнього шкільного віку. Предмет дослідження – показники гнучкості у хлопців і дівчат середнього шкільного віку. Мета дослідження – довести ефективність використання засобів і методів виховання гнучкості у хлопців і дівчат середнього шкільного віку на уроках фізичної культури. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, тестування, методи математичної статистики. Проведене дослідження вказало на низький рівень розвитку гнучкості, на що вказали середньогрупові показники хлопців та дівчат середнього шкільного віку. Після впровадження спеціального комплексу вправ (для з’ясування ефективності використання засобів і методів розвитку гнучкості), зазнали достовірних змін показники розвитку гнучкості у хлопців п’ятих класів експериментальної групи по відношенню до контрольної за всіма тестами, крім шпагату правою ногою. У дівчат п’ятих класів недостовірно покращились показники лише нахилу тулуба вперед з положення сидячи. Встановлені достовірні відмінності показників прояву гнучкості дівчат експериментальної групи шостого класу за всіма показниками, крім шпагату лівою ногою. У хлопців шостих класів – крім шпагату лівою ногою та шпагату поперечного.
EN : The qualifying work consists of 56 pages, 10 tables, 31 reference. The object of the research – lesson of Physical Education middle school children. Participants of the research – middle school age children of comprehensive school № 1 Zaporizhzhia City. The subject of the research – indicators of flexibility of middle school age children. The purpose of research – to prove efficiency of using means and methods to develop flexibility at boys and girls of middle school age at lessons of Physical Education. Methods of the research – the analysis and generalization of references on subject matter of the research, pedagogical supervision, pedagogical experiment, testing, and methods of mathematical statistics. Flexibility refers to the intrinsic properties of body tissues. This is determine maximal joint range of motion without causing injury. The research has specified a low level of development in flexibility, on what it has been specified middle-group indicators of middle school age children. After introduction of a special set of exercises (to determine the efficiency of using of means and methods of progress of flexibility), have received authentic variations in indicators of progress in flexibility for boys of the fifth grade of the experimental group in relation to control under all tests, except for a right side front split. The fifth grade girls' indicators improved only tilt the body forward a the sitting position. There were significant differences in performance of flexibility in the experimental group of sixth grade girl on all indicators except the left side front split. The boys sixth grade – besides left side front split, and also the center split.
Description: Волинець В. О. Удосконалення рівня розвитку гнучкості в дітей середнього шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9630
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волинець .docxМагістерська робота248.77 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.