Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9645
Title: Інноваційний підхід до методики вдосконалення фізичної підготовленості футболістів 12-14 років
Authors: Пучка, Павло Павлович
Keywords: футбол
етап попередньої базової підготовки
фізична підготовка
стретчинг
фітнес-тренінг
техніка
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається з 54 сторінок, 8 таблиць, 4 рисунків, 51 джерела. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес на етапі попередньої базової підготовки у футболі. Предмет дослідження – структура, зміст методики вдосконалення фізичної підготовленості футболістів 12-14 років. Мета роботи – впровадження та обґрунтування методики вдосконалення фізичної підготовленості у тренувальний процес футболістів 12-14 років. Для вирішення поставлених завдань були використані наступні методи дослідження: теоретичний аналіз наукової та методичної літератури; педагогічне спостереження та експеримент; методи оцінки рівня фізичної та технічної підготовленості з використанням педагогічних тестів; методи математичної статистики. Результати дослідження дозволили стверджувати, що актуальним напрямом оптимізації тренувального процесу в футболі є розробка методики вдосконалення фізичної підготовленості на етапі попередньої базової підготовки. Провідними компонентами методики стали засоби фітнес-тренінгу, а саме, система «Life Kinetik, вправи на напів-сфері та стретчингу. Особливістю цієї системи є те, що рівень складності техніки спеціальних підготовчих вправ повинен постійно підвищуватися, щоб не доводити до автоматизму руху. Такі вправи дуже корисні, адже поєднують мозкову діяльність з координацією та контролем рухів. Впровадження даної методики у тренувальний процес футболістів 12-14 років дозволило підвищити рівень фізичної та технічної підготовленості.
EN : The qualifying work consists of 54 pages, 8 tables, 4 figures, 51 sources. The object of the study is the educational and training process at the stage of preliminary basic training in football. The subject of the study is the structure, content of the methodology for improving the physical fitness of football players aged 12-14. The purpose of the work is the introduction and justification of the methodology for improving physical fitness in the training process of football players aged 12-14. To solve the tasks set, the following research methods were used: - theoretical analysis of scientific and methodological literature; pedagogical observation and experiment; methods for assessing the level of physical and technical readiness using pedagogical tests; methods of mathematical statistics. The results of the study allowed us to state that the actual direction of optimization of the training process in football is the development of a methodology for improving physical fitness at the stage of preliminary basic training. The leading components of the methodology were fitness training tools, namely the Life Kinetik system, exercises on the hemisphere and stretching. A feature of this system is that the level of complexity of the technique of special preparatory exercises must constantly increase in order not to bring the movement to automaticity. Such exercises are very useful, because they combine brain activity with coordination and control of movements. The introduction of this technique into the training process of football players aged 12-14 allowed to increase the level of physical and technical fitness.
Description: Пучка П. П. Інноваційний підхід до методики вдосконалення фізичної підготовленості футболістів 12-14 років : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник С. І. Караулова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9645
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Пучка П..pdfМагістерська робота996.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.