Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9648
Title: Використання компетентнісного підходу у формуванні вмінь міжкультурної комунікації майбутніх учителів іноземних мов
Authors: Мельникова, Марія Олександрівна
Keywords: інформаційно-комунікативні технології
програмні засоби
інформація
таблиці
презентації
компетентность
foreign language communication competence
information and communication technologies
educational activity
motivation
multimedia
Issue Date: 2022
Abstract: EN : The work is presented on 57 pages of printed text. The list of references includes 45 sources. The presented work is devoted to the analysis of such an actual problem as the use of information and communication technologies in the formation of foreign language communicative competence of future teachers of foreign languages. The object of the research is the use of information and communication technologies in the formation of foreign language communicative competence of future teachers of foreign languages. The goal of the work. To investigate the use of information and communication technologies in the formation of foreign language communicative competence of future teachers of foreign languages. Task: 1) consider the concepts and features of communicative competence; 2) analyze the use of information and communication technologies in the formation of foreign language competence; 3) to investigate the influence of information and communication technologies on the formation of foreign language communicative competence of future teachers of foreign languages; 4) conduct an experimental study. In the work, the author proves that communicative competence ensures effective business interaction, with the need to establish a system of professionally important qualities. The scientific novelty of the presented study lies in the research features of the application of information and communication technologies in the formation of foreign language competence.
UA : Робота викладена на 57 сторінках дркованого тексту. Перелік посилань включає 45 джерел. Об’єкт дослідження – використання інформаційно-комунікативних технологій у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов. Мета робота. Дослідити використання інформаційно-комунікативних технологій у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов. Теоретико-методологічні засади: ключові положення проблеми формування іншомовної комунікативної компетентності присвячено дослідження: В. Ф. Аітова, Н. М. Бідюк, Л. Біркун, І. О. Зимньої, М. Кенела, Г. О. Китайгородської, С. В. Козак, О. О. Леонтьєва, Є. І. Пассова, С. Савіньона, М. Свейна, В. Л. Скалкіна, Д. Хаймза та ін. Отримані результати: працюючи за допомогою інформаційно комп’ютерних технологій над формуванням комунікативної компетентності в англійській мові, студент технічного ЗВО набуває та вдосконалює свою професійну компетентність, невід’ємними складовими якої, окрім досягнення певного рівня знання цієї мови. Навчальна мотивація майбутніх вчителів іноземних мов має наступні характеристики: вони мають високий навчально-пізнавальний інтерес, який був набутий в процесі навчання; обираючи майбутню професію всі майбутні вчителі іноземних мов зазначили, що вони перш за все бажають отримати вищу освіту, найменше на них вплинуло навчання в профільних класах; у процесі навчання головною метою є набути глибокі знання.
Description: Мельникова М. О. Використання компетентнісного підходу у формуванні вмінь міжкультурної комунікації майбутніх учителів іноземних мов : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 57 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9648
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnikova.pdfМагістерська робота953.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.