Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9653
Title: Вплив прагматичної спрямованості англомовного рекламного тексту на відбір мовних та позамовних засобів
Authors: Грачова, Вікторія Олександрівна
Keywords: маніпулятивні особливості
мовні засоби
немовні засоби
орфографія
прагмалінгвістичний аспект
реклама
рекламний текст
фразеологізм
manipulative features
linguistic means
non-linguistic means
orthography
pragmalinguistic aspect
advertising
advertising text
phraseology
Issue Date: 2022
Abstract: EN : The work is presented on 52 pages of printed text. The list of references includes 60 sources. The presented paper is dedicated to linguistic and non-linguistic means used in advertising texts. Subject of research can be defined as pragmalinguistic aspects of English language advertising texts. The main aim is to establish the interdependence of the positive pragmatic orientation of the advertising text and the purposeful selection of linguistic and non linguistic means. It determined the accomplishment of such objectives as:  identify linguistically relevant properties of ad from the standpoint of their pragmatic significance;  trace the correlation between the pragmatic setting of ad and the purposeful selection of language means;  to determine which non-linguistic means are able to most adequately realize the pragmatic orientation of ad. A distinctive feature of ad, which represents a complete graphic and textual unity, is a positive pragmatic orientation; the positive pragmatic orientation of ad implies the mandatory consideration of the psycholinguistic features of perception and the social status of the potential reader. The consequence of the positive pragmatic task of ad is the holographic principle of the image, which consists in multi-channel parallel transmission of the message to the addressee. Between this type of text and functioning language means there are relationships of interdependence and interdependence.
UA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 60 джерел. Предмет дослідження - лінгвістичні та нелінгвістичні засоби, які використовуються в рекламних текстах. для реалізації їх комунікативної задачі. Об’єктом дослідження – прагмалінгвістичні аспекти англомовних рекламних текстів. Основна мета дослідження полягає у встановленні взаємозалежності позитивної прагматичної спрямованості рекламного тексту та цілеспрямованого відбору мовних та немовних засобів. Теоретико-методологічні засади становлять положення таких галузей лінгвістики, як: комунікативна лінгвістика (Ф. С. Бацевич, А. Вежбицька); прагмалінгвістика (Т. Н. Лівшиць, І. П. Мойсеєнко, Д. Огілві, В. І. Охріменко, О. С. Попова); лінгвістика тексту (Т. В. Радзієвська, Й. А. Стернін). Отримані результати. Відмінною рисою РТ, що представляє собою завершену графічно-текстову єдність, є позитивна прагматична спрямованість; позитивна прагматична орієнтація РТ передбачає обов'язкове урахування психолінгвістичних особливостей сприйняття та соціального статусу потенційного читача. Наслідком позитивної прагматичної заданості РТ є голографічний принцип зображення, який полягає у багатоканальній паралельній передачі повідомлення адресату. між цим типом тексту і функціонуючими мовними засобами існують відносини взаємозалежності і взаємообумовленості.
Description: Грачова В. О. Вплив прагматичної спрямованості англомовного рекламного тексту на відбір мовних та позамовних засобів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 52 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9653
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grachova.pdfМагістерська робота3.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.