Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9655
Title: | Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі фахової підготовки |
Authors: | Григоревський, Олексій Григорович |
Keywords: | майбутні вчителі іноземної мови соціокультурна компетентність компоненти педагогічні умови структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності future foreign language teachers socio-cultural components criteria pedagogical conditions structural and functional model of formation of sociocultural competence of future foreign language teacher |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 67 sources.
The presented paper is dedicated to the formation of socio-cultural
competence of future English teachers in the process of professional training.
Subject of research can be defined as pedagogical conditions and structural functional model of formation of socio-cultural competence of future foreign
(English) language teachers.
The main aim is to develop, scientifically substantiate and experimentally
verify pedagogical conditions of the formation of socio-cultural competence of
future foreign language teachers in the system of higher education.
It determined the accomplishment of such objectives as:
to clarify the concept and structure of the sociocultural competence of the
future foreign language teacher;
to develop a structural and functional model of the formation of their
socio-cultural competence;
to carry out an experimental verification of the effectiveness of the
methodology for implementing pedagogical conditions for the formation of
sociocultural competence.
Pedagogical conditions for the formation of socio-cultural competence of
future foreign language teachers are defined as: the use of integrated tasks of a socio cultural orientation with variable content during the study of a foreign language;
improving the content of the discipline by introducing topics about national and
cultural features and the specificity of the national communicative behavior of
speakers of a foreign language; integrated use of traditional and innovative teaching
methods. UA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження – підготовка майбутніх учителів іноземної мови в виші. Предмет дослідження – педагогічні умови та структурно функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної (англійської) мови. Мета дослідження полягає в розробленні, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов і структурно-функціональної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в системі вищої освіти. Теоретико-методологічні засади становлять положення теорії педагогічної діяльності (В. Бондар, Р. Гуревич, Н. Кузьміна); історії та теорії соціокультурної підготовки вчителя (О. Акімова, Л. Вовк, Н. Дем‘яненко, С. Сисоєва та ін.); теорії взаємодії культур (В. Біблер, А. Тойнбі, О. Шпенглер та ін.); законодавчі документи з проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти та значення державної та іноземних мов у цьому процесі. Отримані результати. Застосування у процесі дослідно експериментальної роботи під час вивчення іноземної мови інтегрованих завдань соціокультурного спрямування з варіативним змістом; вивчення національно-культурних особливостей та специфіки національної комунікативної поведінки носіїв іноземної мови; забезпечення ціннісної орієнтації студентів на соціокультурну діяльність у процесі комплексного використання традиційних та інноваційних методів навчання сприяло формуванню у майбутніх учителів іноземної мови соціолінгвістичної компетенції. |
Description: | Григоревський О. Г. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови в процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 81 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9655 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Grygorevskiy.pdf | Магістерська робота | 2.95 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.