Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9704
Title: Емотивний простір публіцистичних текстів (на матеріалі англомовних жіночих журналів)
Authors: Островська, Марія Михайлівна
Keywords: публіцистичні тексти
англомовні жіночі журнали
емотивний простір
мовні засоби вираження емоцій
emotional space
woman’s magazines
journalistic style
descriptive method
component method
Issue Date: 2022
Abstract: EN : The work is presented on 59 pages of printed text. The list of references includes 51 sources. Emotionality of journalistic style is one of its significant characteristics. Emotions are universal, and their cognition is fixed in language units. The structure of emotional vocabulary has national specificity. The journalism of women's English-language magazines has a rather pronounced gender component, which permeates the target audience, takes into account its needs and emotional states, with the aim of manipulation, the formation of gender stereotypes and public opinion. The purpose of my research is to reveal and analyze the features of the emotional space of texts in women's English-language magazines. To research the set goal, I decided to solve the following tasks: 1. Describe the journalistic style; 2. аnalyze the types of journalistic texts; 3. reveal the concept of emotional space, 4. describe the methods of conveying emotions in journalistic texts, 5. analyze and described manifestations of emotional space in English language women's magazines. The research material was the English-language women's magazines I chose. Such as Vogue, Cosmopolitan, Maxim. My research was carried out on the basis of the following methods and techniques: linguistic observation and analysis, descriptive and component methods of text analysis.
UA : Робота викладена на 59 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: емотивний аспект англомовних публіцистичних текстів. Мета роботи: вивчення емотивного простору текстів англомовних жіночих журналів та визначення специфіки репрезентації емоцій в них. Теоретико-методологічні засади: монографії та статтї з теорії публіцистичного дискурсу (А. Белл, М. Бендерик, А. П. Коваль, Б. Коваленко, А. І. Мамалига, К. С. Серажим, Р. Фаулер) та теорії емотивності (І. Алєксєєва, М. В. Гамзюк, Я. Гнезділова, Б. І. Додонов, Т. Крисанова, І. М. Літвінчук, В. І. Шаховський). Отримані результати: Емотивність публіцистичного стилю є однією із його сутнісних характеристик. Публіцистика англомовних жіночих журналів має досить виражену ґендерну складову, яка пронизує цільову аудиторію, враховує її потреби та емоційні стани, з метою маніпуляції, формування ґендерних стереотипів та громадської думки. Емоції є універсальними, а їх пізнання закріплюється в мовних одиницях. Їх практично неможливо виразити за допомогою тільки одного мовного засобу. Зазвичай емоційність у мові репрезентується сукупністю мовних засобів різних рівнів, за допомогою яких автор виражає своє ставлення до тих чи інших явищ, фактів, людей. Засобами мови створюється позитивне та негативне емоційне забарвлення на лексичному та синтаксичному рівнях: за допомогою слів, словосполучень, речень, фразеологічних одиниць, які надають певному елементові висловлювання більшої виразності, підкреслюють колоритність мови з метою привернення, зокрема, у публіцистичних текстах.
Description: Островська М. М. Емотивний простір публіцистичних текстів (на матеріалі англомовних жіночих журналів) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Ю. І. Голуб. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9704
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostrovska.pdfМагістерська робота1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.