Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9715
Title: | Лінгвістичний аспект формування та розвитку маркетингової стратегії на прикладі англомовних брендів |
Authors: | Борисова, Таміла Ігорівна |
Keywords: | маркетингова стратегія бренд брендинг неймінг Apple Disney McDonald`s marketing strategy brand branding naming Apple Disney McDonald's |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | EN : The work is presented on 72 pages of printed text, contains 2 additions. The list of references includes 108 sources.
The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as
the linguistic aspect of marketing strategies of the world`s biggest companies, such
as McDonald`s, Apple, and Disney. The object of the work can be defined as the
research on the brand language as a means of functioning of a marketing strategy.
The scientific novelty of the presented research lies in an attempt to study the
peculiarities of the linguistic aspect of the marketing strategy of the English speaking brands.
The main aim of the paper consists in analyzing the language means used to
enhance the marketing strategy on the examples of English-language brands.
In the course of linguistic analysis of marketing strategies of three English language brands (McDonald’s, Apple, and Disney), a unique approach to the use
of language in the marketing strategy of each brand was revealed through their
brand names, slogans and verbal production.
The Apple verbal representation is typically characterized by linguistic
minimalism, imperativeness and tendency to use the Present Simple grammatical
tense in slogans.
For McDonald’s marketing strategy the following features were defined as
typical: the use of personal pronouns in slogans, imperative mood and abstractness
of slogans, which makes customers stay on McDonald’s slogans longer than on
the slogans of competitors.
In the marketing strategy of Disney, we defined such dominant features: the
use of borrowings in order to internationalize the brand more successfully,
neologization, which should keep the attention of a potential customer, and the
parallelism which is probably used by the company’s marketers to strengthen the
emotional component of the company’s verbal products. UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту, містить 2 додатки. Перелік посилань включає 108 джерел. Об’єкт дослідження: мова бренду як засобу реалізації маркетингової стратегії. Мета роботи: аналіз мовних засобів формування та розвитку маркетингової стратегії на прикладі англомовних брендів. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії найменування бренду (С. Клінкі, Р. Нордквист, І. В. Ущаповська) та теорії мовної стратегії (Г. I. Приходько) розроблені в лінгвістиці, теорії брендингу (Ж.-Н. Капферер) та теорії маркетингу (Л. де Чернатоні). Отримані результати: у ході лінгвістичного аналізу особливостей формування маркетингових стратегій трьох англомовних брендів (Apple, McDonald’s та Disney) було виявлено унікальний підхід до використання мови у маркетинговій стратегії кожного із брендів (на матеріалі назв брендів, рекламних слоганів та вербальних особливостей креативної продукції). Для Apple виявилися характерними лінгвістичний мінімалізм, імперативність та схильність до використання у слоганах граматичного часу Present Simple. Для маркетингової стратегії McDonald’s типовими є вживання у слоганах особових займенників, імперативність та абстрактність слоганів, яка змушує клієнтів затримувати увагу. У маркетинговій стратегії Disney домінантними рисами було виявлено вживання запозичень із метою більш вдалої інтернаціоналізації бренду, неологізацію, яка мала б затримати увагу потенційного клієнта, та використання паралелізму задля посилення емоційної складової вербальних продуктів компанії. |
Description: | Борисова Т. І. Лінгвістичний аспект формування та розвитку маркетингової стратегії на прикладі англомовних брендів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник М. В. Залужна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 72 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9715 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borisova.pdf | Магістерська робота | 1.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.