Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9724
Title: Впровадження діджитал-маркетингу у діяльності ТОВ «Союз-Континент-СК»
Authors: Антоненко, Катерина Максимівна
Keywords: реклама
стимулювання збуту
прямий маркетинг
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 90 сторінках друкованого тексту, містить 9 таблиць, 15 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 50 джерел, з них 17 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування діджитал-маркетингу ТОВ «Союз – Континент – СК». Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо формування діджитал-маркетингу на ТОВ «Союз – Континент – СК». Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань щодо формування маркетингової діджитал стратегії підприємства. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) визначено сутність, зміст та інструменти діджитал маркетингу; 2) досліджено тенденцій розвитку діджитал маркетингу; 3) проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ «Союз– Континент–СК»; 4) проведено оцінку показників маркетингової політика та діджиталізації на ТОВ «Союз – Континент – СК»; 5) визначено проблеми реалізації маркетингової діяльності та досліджено їх; 6) сформовано шляхи удосконалення маркетингової діяльності на ТОВ «Союз – Континент – СК»; 7) розроблено нову маркетингову діджитал стратегію для ТОВ «Союз–Континент– СК»; 8) проаналізовано ефективність впровадження удосконаленої маркетингової діджитал стратегії на ТОВ «Союз– Континент–СК». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово– економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає формуванні нової маркетингової діджитал стратегії. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема нова маркетингова діджитал стратегія.
EN : The work is presented on 90 pages of printed text, contains 9 tables, 15 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 50 sources, 17 of them in foreign languages. The object of the research is the process of formation of digital marketing of LLC "Soyuz - Continent - SK". The subject of the research is theoretical and methodological approaches to formation of digital marketing in LLC "Soyuz-Continent-SK". The purpose of master's work is to systematize scientific, methodological and practical knowledge of formation of digital marketing strategy of enterprise. In the process of research the following scientific results were obtained: 1) defined the essence, content and tools of digital marketing; 2) tendencies of development of digital marketing have been investigated; 3) marketing activity of enterprise "Soyuz-Continent-SC" LLC is analyzed; 4) evaluation of indicators of marketing policy and digitalization at LLC "Soyuz-Continent-SC" was carried out; 5) problems of marketing activity implementation are determined and investigated; 6) ways of marketing activity improvement at LLC "Soyuz - Kontinent - SK" are generated; 7) new marketing digital strategy for LLC "Soyuz-Continent - SK" is developed; 8) it is analyzed effectiveness of implementation of improved marketing digital strategy in LLC "Soyuz-Continent-CK". Research methods: logical generalization, deductive, financial-economic and statistical analysis, comparison, information and others. Scientific novelty of the research consists in forming of new marketing digital strategy. The results of the study can be used by enterprises, in particular the new marketing digital strategy.
Description: Антоненко К. М. Впровадження діджитал-маркетингу у діяльності ТОВ «Союз-Континент-СК» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Н. В. Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 90 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9724
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антоненко_Маркетинг_2022.pdfМагістерська робота1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.