Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБашилова, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-12-30T12:14:14Z-
dc.date.available2022-12-30T12:14:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9914-
dc.descriptionБашилова Н. М. Естетичне виховання молодших школярів засобами вальдорфської педагогіки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній апробації змісту та педагогічних умов формування естетичного виховання молодших школярів засобами Вальдорфської педагогіки. Об’єкт дослідження – процес естетичного виховання молодших школярів засобами Вальдорфської педагогіки. Предмет – зміст і педагогічні умови, що забезпечують ефективність естетичного виховання молодших школярів засобами Вальдорфської педагогіки. У кваліфікаційній роботі на основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури уточнено сутність естетичного виховання молодших школярів засобами вальдорфської педагогіки та визначено етапи її успішної реалізації; виявлено педагогічні умови реалізації ефективного естетичного виховання засобами вальдорфської педагогіки.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 61 sources. The purpose of the study is the theoretical justification and experimental approbation of the content and pedagogical conditions of the formation of aesthetic education of younger schoolchildren by means of Waldorf pedagogy. The object of the study is the process of aesthetic education of younger schoolchildren by means of Waldorf pedagogy. The subject is content and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of aesthetic education of younger schoolchildren by means of Waldorf pedagogy. In the qualification work, based on the analysis of philosophical, psychological and pedagogical literature, the essence of aesthetic education of younger schoolchildren by means of Waldorf pedagogy was clarified and the stages of its successful implementation were determined; the pedagogical conditions for the implementation of effective aesthetic education by means of Waldorf pedagogy were revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectестетичне вихованняuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectвальдорфська педагогікаuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectaesthetic educationuk
dc.subjectWaldorf pedagogyuk
dc.subjectprimary school studentsuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.titleЕстетичне виховання молодших школярів засобами вальдорфської педагогікиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashylova.docxМагістерська робота130.15 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.