Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9931
Title: Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач
Authors: Кобець, Світлана Миколаївна
Keywords: логічне мислення
молодший шкільний вік
пізнавальні процеси
формування логічного мислення молодших школярів
logical thinking
lower school age
cognitive processes
formation of logical thinking of younger schoolchildren
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці комплексу сюжетних задач як засобу формування логічного мислення молодших школярів. Об’єкт дослідження – формування логічного мислення молодших школярів. Предмет дослідження – шляхи формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. У кваліфікаційній роботі на основі аналізу філософської, психологічної, педагогічної та методичної літератури розкрито сутність і зміст поняття «логічне мислення»; визначено специфіку формування логічного мислення молодших школярів в умовах освітнього закладу; проаналізовано сюжетні задачі як засіб формування логічного мислення молодших школярів; проведено експериментальне дослідження формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач.
EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. The purpose of the research is the theoretical substantiation and development of a complex of plot problems as a means of forming the logical thinking of younger schoolchildren. The object of the research is the formation of logical thinking of younger schoolchildren. The subject of the research is the ways of forming the logical thinking of younger schoolchildren in the process of solving plot problems. In the qualification work based on the analysis of philosophical, psychological, pedagogical and methodical literature, the essence and content of the concept of "logical thinking" is revealed; the specifics of the formation of logical thinking of younger schoolchildren in the conditions of an educational institution are determined; story tasks were analyzed as a means of forming logical thinking of younger schoolchildren; an experimental study of the formation of logical thinking of younger schoolchildren in the process of solving plot problems was conducted.
Description: Кобець С. М. Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9931
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kobets.pdfМагістерська робота676.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.