Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПучкова, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-31T14:26:24Z-
dc.date.available2022-12-31T14:26:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9935-
dc.descriptionПучкова Н. О. Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 101 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 101 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Мета дослідження: обґрунтувати педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки.. У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки; розроблено та експериментально перевірено методику застосування медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів з метою підвищення їх медіаграмотності; підготовлено методичні рекомендації щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів із застосуванням навчально-пізнавальних медіа текстів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 101 pages of printed text. The list of references includes 75 sources. The purpose of the study: to substantiate the pedagogical conditions for the formation of media literacy of future primary school teachers in the process of professional training. Object of research: professional training of future primary school teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of media literacy of future primary school teachers in the process of professional training. developed and experimentally tested the methodology of using media educational technologies in the professional training of future primary school teachers in order to improve their media literacy; methodical recommendations on improving the professional training of future primary school teachers with the use of educational and cognitive media texts have been prepared.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмедіаграмотністьuk
dc.subjectмедіаосвітні технологіїuk
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectmedia literacyuk
dc.subjectmedia education technologiesuk
dc.subjectfuture primary school teachersuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.titleФормування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовкиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Puchkova.docxМагістерська робота333.68 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.