Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9937
Title: Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до дидактичного проєктування у процесі професійно-педагогічної підготовки у закладі вищої освіти
Authors: Костенко, Марія Іванівна
Keywords: майбутній учитель початкових класів
дидактичне проєктування
професійна підготовка
заклад вищої освіти
future primary teacher
didactical design
professional training
higher education institution
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 109 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 102 джерела. Мета дослідження полягає в розробленні, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці системи формування у майбутніх учителів початкових класів оптимальної техніки дидактичного проектування. Об’єкт дослідження – дидактичне проєктування в діяльності вчителя. Предмет дослідження – система формування у майбутніх учителів початкових класів оптимальної техніки дидактичного проєктування. У кваліфікаційній роботі встановлено, що готовність вчителя до професійної діяльності виступає умовою та передумовою ефективного здійснення дидактичного проектування; виявлено шляхом емпіричного дослідження стан готовності майбутніх учителів початкових класів до дидактичного проектування; розроблено педагогічну систему формування у майбутніх учителів початкових класів оптимальної техніки дидактичного проєктування та перевірено її ефективність в умовах педагогічного експерименту.
EN : The work is presented on 109 pages of printed text. The list of references includes 102 sources. The purpose of the research is to develop, theoretically justify and experimentally check the system of formation of the optimal technique of didactic design in future primary school teachers. The object of the research is didactic design in the teacher's activity. The subject of the research is the system of formation of the optimal technique of didactic design among future primary school teachers. In the qualification work, it was established that the teacher's readiness for professional activity is a condition and prerequisite for the effective implementation of didactic design; the state of readiness of future primary school teachers for didactic design was revealed through empirical research; a pedagogical system for the formation of future elementary school teachers in the optimal technique of didactic design was developed and its effectiveness was tested in the conditions of a pedagogical experiment.
Description: Костенко М. І Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до дидактичного проєктування у процесі професійно-педагогічної підготовки у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 109 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9937
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostenko.docМагістерська робота762 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.