Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9940
Title: Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи
Authors: Розстальна, Ірина Сергіївна
Keywords: інформаційно-цифрова компетентність
модель
учень початкової школи
педагогічні умови
information and digital competence
primary school student
model
pedagogical conditions
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 51 джерело. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати педагогічні умови та розробити модель формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи. Об’єкт дослідження – процес формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи. Предмет дослідження – модель формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан розробленості проблеми у педагогічній літературі та уточнено сутність ключових понять дослідження; уточнено структурні компоненти, критерії, показники сформованості та схарактеризувати рівні інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи; розроблено модель формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи.
EN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 51 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate pedagogical conditions and develop a model of formation of information and digital competence of primary school students. The object of the research is the process of formation of information and digital competence of primary school students. The subject of the study is a model of formation of information and digital competence of primary school students. In the qualification work, the state of development of the problem in the pedagogical literature was analyzed and the essence of the key concepts of the study was clarified; specified structural components, criteria, indicators of formation and characterized the levels of information and digital competence of primary school students; the pedagogical conditions for the formation of information and digital competence of primary school students are theoretically substantiated; a model of formation of information and digital competence of primary school students was developed.
Description: Розстальна І. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9940
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozstalna.docxМагістерська робота249.48 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.