Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9962
Title: | Педагогічні засади корекції агресивної поведінки дітей середнього дошкільного віку |
Authors: | Гаврилюк, Наталія Сергіївна |
Keywords: | агресивність дошкільна освіта навчальні заклади середній дошкільний вік aggressiveness preschool education educational institutions middle preschool age |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 91 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 57 джерел. Мета дослідження: теоретичне вивчення психологічної проблематики дитячої агресії, дослідження причин та особливостей виникнення агресивної поведінки у дітей середнього дошкільного віку та розробці програми корекції агресивної поведінки дітей середнього дошкільного віку. Об’єкт дослідження: агресивна поведінка дошкільників. Предмет дослідження: особистісні та соціально-психологічні причини виникнення агресивної поведінки у дітей середнього дошкільного віку та її корекція. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні підходи до вивчення психологічної проблематики агресивної поведінки; досліджено психологічні особливості особистості дітей середнього дошкільного віку із агресивною поведінкою; виявлено чинники, які сприяють виникненню агресивних проявів у дітей середнього дошкільного віку; розроблено програму корекції агресивної поведінки у дошкільників. EN : The work is presented on 91 pages of printed text. The list of references includes 57 sources. The purpose of the study: theoretical study of the psychological problems of children's aggression, research into the causes and characteristics of aggressive behavior in children of middle preschool age and the development of a program for the correction of aggressive behavior of children of middle preschool age. Object of research: aggressive behavior of preschoolers. The subject of the study: personal and socio-psychological causes of aggressive behavior in children of middle preschool age and its correction. The qualification work analyzed theoretical approaches to the study of psychological problems of aggressive behavior; the psychological characteristics of the personality of middle preschool children with aggressive behavior were investigated; factors that contribute to the emergence of aggressive manifestations in children of middle preschool age have been identified; a program for correction of aggressive behavior in preschoolers was developed. |
Description: | Гаврилюк Н. С. Педагогічні засади корекції агресивної поведінки дітей середнього дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 91 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9962 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Havryliuk.pdf | Магістерська робота | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.