Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвітла, Дар’я Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-01-04T10:50:25Z-
dc.date.available2023-01-04T10:50:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9966-
dc.descriptionСвітла Д. І. Педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей молодшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 50 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 50 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Мета дослідження: виявити, науково обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей молодшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей молодшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі розкрито теоретичні аспекти сенсорного виховання дітей дошкільного віку; охарактеризовано методику роботи з сенсорного виховання із дітьми молодшого дошкільного віку; виявлено вплив занять та дидактичних ігор на сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку; розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей молодшого дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 50 pages of printed text. The list of references includes 40 sources. The purpose of the research: to identify, scientifically justify and experimentally verify the pedagogical conditions of using a didactic game in the sensory education of children of younger preschool age. The object of the study: the process of sensory education of children of younger preschool age. The subject of the study: pedagogical conditions of using a didactic game in the sensory education of children of younger preschool age. The theoretical aspects of sensory education of preschool children are revealed in the qualification work; the method of working with sensory education with children of younger preschool age is characterized; the impact of classes and didactic games on the sensory education of children of younger preschool age was revealed; Pedagogical conditions for the use of didactic games in the sensory education of children of younger preschool age were developed and experimentally tested.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсенсорне вихованняuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдидактична граuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectsensory educationuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectdidactic gameuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.titleПедагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей молодшого дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svitla.docxМагістерська робота195.57 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.