Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПорохня, Наталія Федорівна-
dc.date.accessioned2023-01-04T10:55:17Z-
dc.date.available2023-01-04T10:55:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9968-
dc.descriptionПорохня Н. Ф. Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 77 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 46 джерел. Мета дослідження: визначити, науково обґрунтувати й експериментально перевірити модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Об’єкт дослідження: процес формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Предмет дослідження: модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структуру базових понять дослідження; визначено тенденції розвитку сучасної дошкільної освіти, що впливають на формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; теоретично обґрунтовано модель формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; експериментально перевірено ефективність моделі формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of references includes 46 sources. The purpose of the study: to determine, scientifically substantiate and experimentally verify the model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The object of the study: the process of forming positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The subject of the study: a model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The content, functions, and structure of the basic concepts of research are clarified in the qualification work; trends in the development of modern preschool education, which affect the formation of relationships between children of older preschool age in the children's collective, are determined; the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team is theoretically substantiated; the effectiveness of the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team was experimentally verified.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectморальне вихованняuk
dc.subjectвзаємостосункиuk
dc.subjectморальний розвитокuk
dc.subjectморальністьuk
dc.subjectmoral educationuk
dc.subjectmoral developmentuk
dc.subjectmoralityuk
dc.subjectinterrelationships of childrenuk
dc.titleФормуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Porochnya.docxМагістерська робота270.15 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.