Перегляд по темі "game engine"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Гармаш, Олексій Романович (2020)
    UA : Мета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні методів та засобів руйнування 3D об’єктів, якісному та кількісному порівнянні наявних методів між собою в контексті відеоігор, а також створенні власної системи руйнувань ...
  • Сачковська, Аліна Ігорівна (2023)
    UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту, містить 30 рисунків, 9 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: використання WebGL для розробки вебігор. Мета роботи: дослідження процесу розробки ігрового рушія та ...
  • Зябров, Ярослав Георгійович (2023)
    UA : Робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту, містить 36 рисунків, 1 таблицю, 14 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: геймплей, що базується на виконанні головоломок. Мета роботи: збільшення зацікавленості ...