UA : Робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту, містить 36 рисунків, 1 таблицю, 14 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: геймплей, що базується на виконанні головоломок. Мета роботи: збільшення зацікавленості потенційних гравців до ігор в жанрі головоломок що реалізується за рахунок геймплею, що базується на виконанні логічних завдань. У рамках кваліфікаційної роботи було проведено аналіз ринку комп’ютерних ігор у жанрі головоломок. Було розглянуто переваги та недоліки різних програмних інструментів для розробки ігор. Також детально вивчено особливості розробки комп’ютерних ігор жанру головоломки. Комп’ютерна гра була розроблена за допомогою ігрового рушія Unity, а програмування ігрової логіки проводилося з використанням мови програмування C#. Ця гра може бути використана як швидкий спосіб ненадовго відволіктися, так і повноцінна гра, яка забезпечує поглиблене занурення у світ гри та відволікає від повсякденних проблем.
EN : The work is presented on 45 pages of printed text, 36 figures, 1 table, 14 references, 2 supplements. The object of the study is the gameplay based on solving puzzles. The aim of the study is to increase the interest of potential players in puzzle
games through the gameplay based on the execution of logical tasks. As part of the diploma project, the market for computer games in the puzzle genre was analyzed. The advantages and disadvantages of various software tools for game development were considered. The peculiarities of developing computer games in the puzzle genre were also studied in detail. The computer game was developed using the Unity game engine, and the game logic was programmed using the C# programming language. This game can be used as a quick way to distract yourself for a while, as well as a full-fledged game that provides in-depth immersion in the game world and distracts from everyday problems.