Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка логічної відеогри-головоломки для школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зябров, Ярослав Георгійович
dc.date.accessioned 2024-01-08T17:23:44Z
dc.date.available 2024-01-08T17:23:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18144
dc.description Зябров Я. Г. Розробка логічної відеогри-головоломки для школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / наук. керівник В. В. Мухін. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 45 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 45 сторінках друкованого тексту, містить 36 рисунків, 1 таблицю, 14 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: геймплей, що базується на виконанні головоломок. Мета роботи: збільшення зацікавленості потенційних гравців до ігор в жанрі головоломок що реалізується за рахунок геймплею, що базується на виконанні логічних завдань. У рамках кваліфікаційної роботи було проведено аналіз ринку комп’ютерних ігор у жанрі головоломок. Було розглянуто переваги та недоліки різних програмних інструментів для розробки ігор. Також детально вивчено особливості розробки комп’ютерних ігор жанру головоломки. Комп’ютерна гра була розроблена за допомогою ігрового рушія Unity, а програмування ігрової логіки проводилося з використанням мови програмування C#. Ця гра може бути використана як швидкий спосіб ненадовго відволіктися, так і повноцінна гра, яка забезпечує поглиблене занурення у світ гри та відволікає від повсякденних проблем. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 45 pages of printed text, 36 figures, 1 table, 14 references, 2 supplements. The object of the study is the gameplay based on solving puzzles. The aim of the study is to increase the interest of potential players in puzzle games through the gameplay based on the execution of logical tasks. As part of the diploma project, the market for computer games in the puzzle genre was analyzed. The advantages and disadvantages of various software tools for game development were considered. The peculiarities of developing computer games in the puzzle genre were also studied in detail. The computer game was developed using the Unity game engine, and the game logic was programmed using the C# programming language. This game can be used as a quick way to distract yourself for a while, as well as a full-fledged game that provides in-depth immersion in the game world and distracts from everyday problems. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject відеогра uk
dc.subject головоломка uk
dc.subject ігрова механіка uk
dc.subject ігровий рушій uk
dc.subject сценарій uk
dc.subject video game uk
dc.subject puzzle uk
dc.subject game engine uk
dc.subject game mechanics uk
dc.subject development environment uk
dc.subject script uk
dc.title Розробка логічної відеогри-головоломки для школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу