Інституційний репозитарій ЗНУ

Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Данкеєва, О. М.
dc.contributor.author Данкеева, О. Н.
dc.contributor.author Dankeieva, О. N.
dc.date.accessioned 2018-11-26T13:23:45Z
dc.date.available 2018-11-26T13:23:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Данкеєва, О. М. Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту. / О. М. Данкеєва //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6 (12). - C. 73 - 77 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1003
dc.description.abstract UA :У статті узагальнено основні спрямованості цілей комплексу мерчандайзингу на роздрібних торговельних підприємствах. Обґрунтовано необхідність визначення стратегічної спрямованості мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту роздрібних торговельних підприємств. Розроблено систему тактичних цілей комплексу мерчандайзингу, визначено основні заходи щодо виконання стратегії та наведено ефект від застосування заходів. uk
dc.description.abstract RU : В статье обобщены основные направленности целей мерчандайзинга на розничном торговом предприятии. Обоснована необходимость определения стратегической направленности мерчандайзинга в системе маркетингового менеджмента розничного торгового предприятия. Разработана система тактических целей мерчандайзинга, определены основные приемы выполнения стратегии и приведен эффект от применения мер. uk
dc.description.abstract EN : In article the main orientations of the purposes of merchandising at retail trade enterprise are generalized. Need in defined strategic orientation of merchandising in the system of marketing management of retail trade enterprise is proved. The system of tactical targets of merchandising is developed, the main methods of performance of strategy are defined and the effect of application of receptions is given. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject маркетинговий менеджмент uk
dc.subject комплекс мерчандайзингу uk
dc.subject роздрібне торговельне підприємство uk
dc.subject стратегічна спрямованість uk
dc.subject споживачі uk
dc.subject цілі uk
dc.subject маркетинговый менеджмент uk
dc.subject комплекс мерчандайзинга uk
dc.subject розничное торговое предприятие uk
dc.subject стратегическая направленность uk
dc.subject потребители uk
dc.subject цели uk
dc.subject marketing management uk
dc.subject merchandising complex uk
dc.subject retail trade enterprise uk
dc.subject strategic orientation uk
dc.subject consumers uk
dc.subject purposes uk
dc.title Спрямованість діяльності комплексу мерчандайзингу в системі маркетингового менеджменту. uk
dc.title.alternative Направленность деятельности комплекса мерчандайзинга в системе маркетингового менеджмента uk
dc.title.alternative Orientation of activity of the complex of merchandising in the system of marketing management. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу