UA : Кваліфікаційна робота: 63 с., 92 джерела, 6 додатків.
Об’єкт дослідження: соціально-педагогічна підтримка сімей з дітьми в
умовах війни.
Предмет дослідження: зміст, форми і методи соціально-педагогічної
підтримки сімей з дітьми в умовах війни.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати програму соціально-
педагогічної підтримки сімей з дітьми в умовах війни.
Відповідно до мети, визначено такі завдання дослідження:
1. Розглянути сутність та зміст соціально-педагогічної підтримки;
2. Проаналізувати нормативно-правову базу соціально-педагогічної
підтримки сімей з дітьми під час війни;
3. Розкрити особливості функціонування сімей з дітьми в умовах війни.
4. Визначити особливості соціально-педагогічної підтримки сімей з
дітьми в умовах війни;
5. Розробити програму соціально-педагогічної підтримки сімей з дітьми в
умовах війни.
Методи дослідження:
- загальні методи наукового пізнання: діалектичний, логічний,
історичний;
- теоретичні: аналіз літературних джерел з метою визначення науково-
теоретичного підґрунтя дослідження, аналіз і синтез передового науково-
практичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів для
визначення нормативно-правового підґрунтя дослідження.
Наукове значення одержаних результатів роботи полягає в обґрунтуванні
сутності та змісту соціально-педагогічної підтримки сімей з дітьми в умовах
війни.
Практичне значення результатів магістерської роботи полягає у розробці
програми соціально-педагогічної підтримки сімей з дітьми в умовах війни.
Галузь використання: центри соціальних служб, психологічні служби у
закладах загальної середньої освіти, благодійні фонди, громадські організації.
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature
(92 items), 6 addenda on 13 pages. The qualifying work volume is 87 pages long, 63
of them – body text.
The research object: social and pedagogical support for families with children
in terms of war.
The research subject: content, forms and methods of social-pedagogical
support for families with children in terms of war.
The research purpose: to theoretically substantiate the program of socialpedagogical
support for families with children in terms of war.
The research tasks are:
1. to consider the concept, essence and content of social and pedagogical
support;
2. to analyze the legal and regulatory framework of international and state
legislative acts regarding support for families with children who have suffered from
armed conflicts;
3. to define the peculiarities of the families with children who suffered from
the war in Ukraine;
4. to develop the program of social-pedagogical support for families with
children in terms of war.
Part 1 «Theoretical Foundations of Social-Pedagogical Support for Families
with Children in Terms of War» describes the essence of the concept of «socialpedagogical
support» and «internally displaced families», its features as a social
phenomenon, factors that determine its origin; takes into account legislative support,
the essence and methodological peculiarities of social and pedagogical support with
this category of persons.
Part 2 «Оrganization of social-pedagogical support for families with children
in terms of war», shows the methods of studying the problems of families of
internally displaced persons, a program of socio-pedagogical support such families
with children in terms of war.
As a result of our investigation is formulated program of social and
pedagogical support for families with children in trems of war.