Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетингові дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери туризму.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підлісна, О. В.
dc.contributor.author Пидлисная, О. В.
dc.contributor.author Pidlisna, O. V.
dc.date.accessioned 2018-11-30T11:52:09Z
dc.date.available 2018-11-30T11:52:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Підлісна, О. В. Маркетингові дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери туризму. / О. В. Підлісна //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6-2 (12). - C. 7 - 12 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1015
dc.description.abstract UA : У статті висвітлено методичне забезпечення туристичних підприємств і визначено показники рентабельності рекламованих послуг. Було використано економетричні моделі для оцінки економічної ефективності рекламної кампанії. На основі даних туристичних підприємств встановлено залежність обсягу збуту продукції від величини рекламних витрат туристичних підприємств відповідно до рівня їхньої діяльності на ринку. Проведено кореляційно-регресивний аналіз доходу від реалізації продукції туристичних послуг. uk
dc.description.abstract RU : В статье освещено методическое обеспечение туристических предприятий, определены показатели рентабельности рекламируемых услуг. Была использована модель для оценки экономической эффективности рекламной кампании. На основании данных туристических предприятий выявлена зависимость объема сбыта продукции от величины рекламных затрат туристических предприятий в зависимости от уровня их деятельности на рынке. Проведен корреляционно-регрессивный анализ дохода от реализации продукции туристических услуг. uk
dc.description.abstract EN :The methodological support of tourist enterprises was measured in the article. The model for value of economical efficiency of advertizing company was used. The numbers of service return which are advertised was determined. On the base of tourist enterprises data, the volume of production depends on cost value of tourist enterprises according to their activity on the market was found out. Correlation and regression analyses of tourist service proceeds for advertising were realized. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject дослідження ефективності uk
dc.subject рекламна кампанія uk
dc.subject підприємства сфери туризму uk
dc.subject эффективность uk
dc.subject исследования эффективности uk
dc.subject рекламная кампания uk
dc.subject предприятия сферы туризма uk
dc.subject efficiency uk
dc.subject efficiency research uk
dc.subject advertising company uk
dc.subject tourist enterprise uk
dc.title Маркетингові дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери туризму. uk
dc.title.alternative Маркетинговые исследования эффективности рекламных кампаний предприятий сферы туризма. uk
dc.title.alternative Marketing research of advertising company’s efficiency of tourist enterprises. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу