UA : У статті висвітлено методичне забезпечення туристичних підприємств і визначено
показники рентабельності рекламованих послуг. Було використано економетричні моделі для оцінки
економічної ефективності рекламної кампанії. На основі даних туристичних підприємств встановлено
залежність обсягу збуту продукції від величини рекламних витрат туристичних підприємств відповідно до рівня їхньої діяльності на ринку. Проведено кореляційно-регресивний аналіз доходу від реалізації
продукції туристичних послуг.
RU : В статье освещено методическое обеспечение туристических предприятий,
определены показатели рентабельности рекламируемых услуг. Была использована модель для оценки
экономической эффективности рекламной кампании. На основании данных туристических предприятий выявлена зависимость объема сбыта продукции от величины рекламных затрат туристических
предприятий в зависимости от уровня их деятельности на рынке. Проведен корреляционно-регрессивный анализ дохода от реализации продукции туристических услуг.
EN :The methodological
support of tourist enterprises was measured in the article. The model for value of economical efficiency
of advertizing company was used. The numbers of service return which are advertised was determined.
On the base of tourist enterprises data, the volume of production depends on cost value of tourist enterprises
according to their activity on the market was found out. Correlation and regression analyses of tourist service
proceeds for advertising were realized.