Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1015
Title: Маркетингові дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери туризму.
Other Titles: Маркетинговые исследования эффективности рекламных кампаний предприятий сферы туризма.
Marketing research of advertising company’s efficiency of tourist enterprises.
Authors: Підлісна, О. В.
Пидлисная, О. В.
Pidlisna, O. V.
Keywords: ефективність
дослідження ефективності
рекламна кампанія
підприємства сфери туризму
эффективность
исследования эффективности
рекламная кампания
предприятия сферы туризма
efficiency
efficiency research
advertising company
tourist enterprise
Issue Date: 2017
Publisher: ЗДІА
Citation: Підлісна, О. В. Маркетингові дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери туризму. / О. В. Підлісна //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6-2 (12). - C. 7 - 12
Abstract: UA : У статті висвітлено методичне забезпечення туристичних підприємств і визначено показники рентабельності рекламованих послуг. Було використано економетричні моделі для оцінки економічної ефективності рекламної кампанії. На основі даних туристичних підприємств встановлено залежність обсягу збуту продукції від величини рекламних витрат туристичних підприємств відповідно до рівня їхньої діяльності на ринку. Проведено кореляційно-регресивний аналіз доходу від реалізації продукції туристичних послуг.
RU : В статье освещено методическое обеспечение туристических предприятий, определены показатели рентабельности рекламируемых услуг. Была использована модель для оценки экономической эффективности рекламной кампании. На основании данных туристических предприятий выявлена зависимость объема сбыта продукции от величины рекламных затрат туристических предприятий в зависимости от уровня их деятельности на рынке. Проведен корреляционно-регрессивный анализ дохода от реализации продукции туристических услуг.
EN :The methodological support of tourist enterprises was measured in the article. The model for value of economical efficiency of advertizing company was used. The numbers of service return which are advertised was determined. On the base of tourist enterprises data, the volume of production depends on cost value of tourist enterprises according to their activity on the market was found out. Correlation and regression analyses of tourist service proceeds for advertising were realized.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1015
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf424.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.