UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 1 рисунок. Перелік посилань включає 52 джерела. Мета дослідження: дослідити та науково обґрунтувати застосування проектних форм й методів навчання у підготовці студентів-філологів при вивченні англійської мови професійного спрямування. Об’єкт дослідження: процес застосування інтерактивних технологій при підготовці студентів-філологів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: проектна технологія, як один із засобів підготовки студентів-філологів. У роботі проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку інтерактивних технологій в педагогічній теорії та практиці; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці студентів-філологів; розроблено методику впровадження методу проектів в процес навчання студентів-філологів; перевірено ефективність застосування проектної технології навчання у процесі підготовки студентів-філологів. Практичне значення дослідження полягає в розробці системи занять з англійської мови з використанням інтерактивних методів навчання.
EN : The work is presented on 78 pages of printed text, contains 1 figure, 1 table. The list of references includes 52 sources. The purpose of the research: to investigate and scientifically substantiate the use of project forms and teaching methods in the training of philology students in the study of professional English. Object of research: the process of using interactive technologies in the training of philology students in a higher education institution. Research subject: project technology as one of the means of training philology students. The work analyzes the current state and development trends of interactive technologies in pedagogical theory and practice; the pedagogical conditions for the use of interactive technologies in the training of philology students are defined and theoretically substantiated; the method of implementing the project method in the process of studying philology students was developed; the effectiveness of the application of project learning technology in the process of training philology students was verified. The practical significance of the research lies in the development of a system of English language classes using interactive teaching methods.