Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці студентів-філологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колинюк, Юлія Едуардівна
dc.date.accessioned 2023-01-09T09:03:45Z
dc.date.available 2023-01-09T09:03:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10223
dc.description Колинюк Ю. Е. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці студентів-філологів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 1 рисунок. Перелік посилань включає 52 джерела. Мета дослідження: дослідити та науково обґрунтувати застосування проектних форм й методів навчання у підготовці студентів-філологів при вивченні англійської мови професійного спрямування. Об’єкт дослідження: процес застосування інтерактивних технологій при підготовці студентів-філологів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: проектна технологія, як один із засобів підготовки студентів-філологів. У роботі проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку інтерактивних технологій в педагогічній теорії та практиці; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці студентів-філологів; розроблено методику впровадження методу проектів в процес навчання студентів-філологів; перевірено ефективність застосування проектної технології навчання у процесі підготовки студентів-філологів. Практичне значення дослідження полягає в розробці системи занять з англійської мови з використанням інтерактивних методів навчання. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 78 pages of printed text, contains 1 figure, 1 table. The list of references includes 52 sources. The purpose of the research: to investigate and scientifically substantiate the use of project forms and teaching methods in the training of philology students in the study of professional English. Object of research: the process of using interactive technologies in the training of philology students in a higher education institution. Research subject: project technology as one of the means of training philology students. The work analyzes the current state and development trends of interactive technologies in pedagogical theory and practice; the pedagogical conditions for the use of interactive technologies in the training of philology students are defined and theoretically substantiated; the method of implementing the project method in the process of studying philology students was developed; the effectiveness of the application of project learning technology in the process of training philology students was verified. The practical significance of the research lies in the development of a system of English language classes using interactive teaching methods. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject інтерактивне навчання uk
dc.subject інтерактивна технологія uk
dc.subject метод проекту uk
dc.subject рольова гра uk
dc.subject ділова гра uk
dc.subject дискусія uk
dc.subject студент uk
dc.subject pedagogical technology uk
dc.subject interactive learning uk
dc.subject interactive technology uk
dc.subject project method uk
dc.subject role play uk
dc.subject business game uk
dc.subject discussion uk
dc.subject student uk
dc.title Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці студентів-філологів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу