dc.contributor.author |
Бухтіярова, Маргарита Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-09T09:06:06Z |
|
dc.date.available |
2023-01-09T09:06:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10224 |
|
dc.description |
Бухтіярова М. В. Диференційований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 80 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів інформатики. Предмет дослідження: особливості організації диференційного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організації диференційного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики. У роботі виявлено методичні та психолого-педагогічні основи проблеми диференційованого підходу в навчанні студентів у закладі вищої освіти; визначено психолого-педагогічні аспекти диференційованого підходу; розглянуто класифікацію форм диференційованого навчання в системі вищої освіти; розроблено і досліджено методику організації диференційованого підходу в процесі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. Практичне значення роботи полягає в розробці та впровадженні в практику методика організації диференційованого підходу з теми «Сучасні системи програмування баз даних» для студентів які навчаються за освітньою програмою «Середня освіта (Інформатика)». |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 80 pages of printed text, contains 2 tables, 3 appendice. The list of references includes 51 sources. Object of research: professional training of future computer science teachers. The subject of the study: peculiarities of the organization of a differential approach in the professional training of future teachers of computer science. The purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally verify the effectiveness of the organization of a differential approach in the professional training of future computer science teachers. Methodological and psychological-pedagogical foundations of the problem of a differentiated approach in teaching students in a higher education institution are revealed in the work; psychological and pedagogical aspects of the differentiated approach are defined; the classification of forms of differentiated education in the system of higher education is considered; the method of organizing a differentiated approach in the process of professional training of future informatics teachers was developed and researched. The practical significance of the study: the method of organizing a differentiated approach on the topic "Modern database programming systems" was developed and put into practice for students studying in the "Secondary Education (Informatics)" educational program. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
диференціація |
uk |
dc.subject |
диференційований підхід |
uk |
dc.subject |
диференціація навчання |
uk |
dc.subject |
індивідуалізація навчання |
uk |
dc.subject |
індивідуальний підхід |
uk |
dc.subject |
особистісно-орієнтоване навчання |
uk |
dc.subject |
диференційований підхід до вивчення основ інформатики у закладі вищої освіти |
uk |
dc.subject |
differentiation |
uk |
dc.subject |
differentiated approach |
uk |
dc.subject |
differentiation of learning |
uk |
dc.subject |
individualization of learning |
uk |
dc.subject |
individual approach |
uk |
dc.subject |
personally-oriented learning |
uk |
dc.subject |
differentiated approach to studying the fundamentals of informatics in a higher institution |
uk |
dc.title |
Диференційований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів інформатики |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |