ZNU Institutional Repository

Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Ніконенко, Вікторія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-01-10T12:38:09Z
dc.date.available 2023-01-10T12:38:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10314
dc.description Ніконенко В. Ю. Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 83 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 83 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх учителів мистецтва. Предмет дослідження: теоретичні основи предметно-методичної компетентності вчителя мистецтва. Мета дослідження: дослідити теоретичні основи формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій. У роботі проаналізовано наукову психолого-педагогічну літературу з теми; з’ясовано сутність, структурні компоненти професійної компетентності вчителів мистецтва та розкрито складові предметно-методичної компетентності вчителя мистецтва; обґрунтовано ефективність використання засобів сучасних інноваційних технологій у формуванні предметно-методичної компетентності майбутніх фахівців; експериментально перевірено психолого-педагогічну готовність студентів 3-х курсів до формування у них предметно-методичної компетентності; розкрито можливості педагогічних навчальних дисциплін у формуванні готовності студентів до формування предметно-методичної компетентності. Практичне значення полягає в експериментальній перевірці наявності професійних мотивів у здобувачів освіти, психолого-педагогічну готовність майбутніх учителів мистецтва до впровадження в освітній процес інновацій, нових педагогічних технологій, визначення рівня сформованості критичного мислення та загальної готовності здобувачів освіти до професійної діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 83 pages of printed text, contains 3 tables, 1 figure. The list of references includes 51 sources. The purpose of the study is to investigate the theoretical foundations of the formation of subject-methodical competence of future art teachers by means of modern innovative technologies. Object of research: the process of professional training of future art teachers. The subject of the research: theoretical foundations of the subject-methodical competence of the art teacher. The work clarified the essence, structural components of the professional competence of art teachers and revealed the components of subject-methodical competence of an art teacher; the effectiveness of the use of modern innovative technologies in the formation of the subject-methodical competence of future specialists is substantiated; the psychological and pedagogical readiness of 3rd-year students for the formation of their subject-methodical competence was experimentally verified; the possibilities of pedagogical educational disciplines in the formation of students' readiness for the formation of subject-methodical competence are revealed. The practical significance of the work consists in the development in institutions of pre-higher and higher education of pedagogical conditions for the formation of the components of the subject-methodical competence of future art teachers by means of modern innovative technologies. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject предметно-методична компетентність uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject освітні технології uk
dc.subject інтегроване навчання uk
dc.subject технологія розвитку критичного мислення uk
dc.subject гейміфікація uk
dc.subject subject-methodical competence uk
dc.subject professional training uk
dc.subject educational technologies uk
dc.subject integrated learning uk
dc.subject technology for the development of critical thinking uk
dc.subject gaming uk
dc.title Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics