Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніконенко, Вікторія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-01-10T12:38:09Z
dc.date.available 2023-01-10T12:38:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10314
dc.description Ніконенко В. Ю. Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 83 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 83 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх учителів мистецтва. Предмет дослідження: теоретичні основи предметно-методичної компетентності вчителя мистецтва. Мета дослідження: дослідити теоретичні основи формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій. У роботі проаналізовано наукову психолого-педагогічну літературу з теми; з’ясовано сутність, структурні компоненти професійної компетентності вчителів мистецтва та розкрито складові предметно-методичної компетентності вчителя мистецтва; обґрунтовано ефективність використання засобів сучасних інноваційних технологій у формуванні предметно-методичної компетентності майбутніх фахівців; експериментально перевірено психолого-педагогічну готовність студентів 3-х курсів до формування у них предметно-методичної компетентності; розкрито можливості педагогічних навчальних дисциплін у формуванні готовності студентів до формування предметно-методичної компетентності. Практичне значення полягає в експериментальній перевірці наявності професійних мотивів у здобувачів освіти, психолого-педагогічну готовність майбутніх учителів мистецтва до впровадження в освітній процес інновацій, нових педагогічних технологій, визначення рівня сформованості критичного мислення та загальної готовності здобувачів освіти до професійної діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 83 pages of printed text, contains 3 tables, 1 figure. The list of references includes 51 sources. The purpose of the study is to investigate the theoretical foundations of the formation of subject-methodical competence of future art teachers by means of modern innovative technologies. Object of research: the process of professional training of future art teachers. The subject of the research: theoretical foundations of the subject-methodical competence of the art teacher. The work clarified the essence, structural components of the professional competence of art teachers and revealed the components of subject-methodical competence of an art teacher; the effectiveness of the use of modern innovative technologies in the formation of the subject-methodical competence of future specialists is substantiated; the psychological and pedagogical readiness of 3rd-year students for the formation of their subject-methodical competence was experimentally verified; the possibilities of pedagogical educational disciplines in the formation of students' readiness for the formation of subject-methodical competence are revealed. The practical significance of the work consists in the development in institutions of pre-higher and higher education of pedagogical conditions for the formation of the components of the subject-methodical competence of future art teachers by means of modern innovative technologies. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject предметно-методична компетентність uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject освітні технології uk
dc.subject інтегроване навчання uk
dc.subject технологія розвитку критичного мислення uk
dc.subject гейміфікація uk
dc.subject subject-methodical competence uk
dc.subject professional training uk
dc.subject educational technologies uk
dc.subject integrated learning uk
dc.subject technology for the development of critical thinking uk
dc.subject gaming uk
dc.title Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів мистецтва засобами сучасних інноваційних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу