Інституційний репозитарій ЗНУ

Жанрово-тематичні тренди в спортивних інтернет-медіа України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шелухін, Олександр Геннадійович
dc.date.accessioned 2023-01-11T10:04:51Z
dc.date.available 2023-01-11T10:04:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10345
dc.description Шелухін О. Г. Жанрово-тематичні тренди в спортивних інтернет-медіа України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. М. Пирогова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 52 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 52 сторінки, 40 джерел. Об’єкт: спортивні інтернет-медіа (які висвітлюють різні види спорту) України («ua.trubuna.com»). Предмет: тематична і жанрова різноманітність матеріалів в спортивному медіа України «ua.trubuna.com». Мета дослідження: визначити жанрові та тематичні особливості в спортивних інтернет-медіа України. Методи дослідження: для з’ясування тематико-жанрових пріоритетів та особливостей видання «ua.tribuna.com» було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) визначити, які теми домінують у спортивних медіа України; 2) з’ясувати, які жанри спортивної журналістики найбільш актуальні та чому; 3) виявити характер читацьких запитів, дослідити аудиторію спортивних видань, виокремити найбільш популярні інтернет-жанри серед користувачів. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці дослідників О. Бабенко, О. Шекера, Г. Безбедова, В. Березина, В. Лук’янова та ін. Наукова новизна полягає в тому, що в цій дипломній роботі простежується наповнення спортивного інтернет-сайту в Україні, що у нашому науковому середовищі є унікальним явищем. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності журналістів. Ця робота може стати у пригоді майбутнім студентам, що навчатимуться на факультеті журналістики. Отримані результати: досліджено теоретичні засади вивчення явища спортивної журналістики. Розглянуто приклади використання користувацького контенту на сайті «ua.trubuna.com» та соціальних мереж Facebook, Twitter, Instagram, YouTube та Telegram. Визначено роль соціальних мереж в діяльності сучасних журналістів та особливості їх використання редакційним колективом регіональних медіа. uk
dc.description.abstract EN : Thesis – 52 pages, 40 sources. Object: sports internet media (covering various sports) of Ukraine ("ua.trubuna.com"). Subject: thematic and genre variety of materials in the sports media of Ukraine "ua.trubuna.com". The purpose of the study: to determine the genre and thematic features of sports internet media of Ukraine. Research methods: to find out the thematic and genre priorities and features of the "ua.tribuna.com" edition, the following methods were used: analysis, descriptive method, content analysis, classification and generalization method. In order to realize the set goal, the following tasks must be completed: 1) determine which topics dominate the sports media of Ukraine; 2) find out which genres of sports journalism are most relevant and why; 3) to reveal the nature of readers' requests, to study the audience of sports publications, to single out the most popular Internet genres among users. The methodological and theoretical basis of the research are the works of researchers O. Babenko, O. Sheker, G. Bezbedov, V. Berezyna, V. Lukyanov, and others. The scientific novelty lies in the fact that the content of a sports website in Ukraine is traced in this thesis, which is a unique phenomenon in our scientific environment. Scope: the materials of the conducted research can be used in the professional activities of journalists. This work may be useful for future students studying at the Faculty of Journalism. The obtained results: the theoretical foundations of the study of the phenomenon of sports journalism were investigated. Examples of the use of user content on the website "ua.trubuna.com" and social networks Facebook, Twitter, Instagram, YouTube and Telegram are considered. The role of social networks in the activities of modern journalists and the peculiarities of their use by the editorial staff of regional media are determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject спортивне інтерв’ю uk
dc.subject спортивна журналістика uk
dc.subject спортивний репортаж uk
dc.subject спортивний лонгірд uk
dc.subject спортивна аналітика uk
dc.subject sports interview uk
dc.subject sports journalism uk
dc.subject sports reportage uk
dc.subject sports longread uk
dc.subject sports analytics uk
dc.title Жанрово-тематичні тренди в спортивних інтернет-медіа України uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу