UA : Навчально-методичне видання видання містить теоретичний матеріал з основних тем курсу, практичні завдання та рекомендації до їхього виконання, тести для перевірки знань, список використаної літератури за темами. Також ...
UA : Навчально-методичне видання містить теоретичний матеріал з основних тем курсу, розрахункові та ситуаційні завдання, розрахункові та ситуаційні завдання для перевірки знань, список використаної літератури за темами. ...
UA : Методичні рекомендації містять комплекс унормованих порад і універсальних прикладів, що дозволять здобувачам освіти грамотно й методично правильно виконувати кваліфікаційні роботи бакалавра. У виданні також подані ...
UA : Магістерське дослідження «Формування іміджу Президента України
засобами реклами і PR в умовах медіатизованої демократії». Обсяг основної
роботи – 78 сторінок. Список використаних джерел включає 88 найменувань
(викладених ...
UA : Дипломна робота – 86 стор., 40 джерел.
Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність підприємства ТМ
«Макей».
Предмет – інструменти комунікаційного менеджменту у стратегії розвитку
підприємства ТМ «Макей» в ...
UA : Магістерська робота «Просування засобами реклами та PR брендів у сфері
б’юті-індустрії» - основний текст - 71 сторінка. Для виконання опрацьовано 88
джерел.
Об'єктом сторінки у соціальній мережі Instagram та Facebook ...
UA : Дипломна робота – 85 джерел
Об’єкт: патріотично-просвітницький контент інстаграм-сторінок, що
популяризують українську культуру в умовах російсько-української війни.
Предмет: наративні стратегії популяризації ...
UA : Магістерська робота «PR-комунікації у сфері охоронної діяльності» –
основний текст – 60 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано
71 джерело.
Об’єктом є PR-комунікація як складова комунікаційної ...
UA : Магістерська робота «Сучасні тенденції у сфері просування ресторанних
послуг в Україні» – основний текст – 81 сторінка. Для виконання дипломної
роботи опрацьовано 72 джерела.
Об’єктом дослідження є комунікаційна ...
UA : Магістерська робота «Просування особистого бренду в сфері шоу-бізнесу
засобами реклами та PR» – основний текст – 92 сторінки. Для виконання
дипломної роботи опрацьовано 72 джерела.
Об’єктом дослідження є персональний ...
UA : Магістерська робота «Позиціонування благодійних фондів в Україні
засобами PR» – основний текст – 98 сторінок. Для виконання дипломної роботи
опрацьовано 102 джерела.
Об’єктом дослідження є українські благодійні ...
EN : Sakal G. I. Modern Communication Technologies of Wartime Advertising
Zaporizhzhya, 2023. 70 pр.
Modern communication technologies are an important component of
advertising messages. The development of the Internet ...
UA : Магістерська робота «Вплив соціальних мереж на імідж бренду» – текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом дослідження є імідж особистого бренду, сформований комунікаційними ...
UA : Магістерська робота «Рекламні комунікації українського підприємства в
інтернет-просторі» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної
роботи опрацьовано 72 джерела.
Об’єкт: рекламна діяльність українських ...
UA : Об’єктом креативні технології у сучасній відеорекламі.
Предметом є цифрові креативні технології в сучасній відеорекламі брендів
«Swarovski», «The Walt Disney Company», «Pampers», «Nissan Motor Co., Ltd»,
«eBay».
Мета ...
UA : З нагоди 25-ї річниці журналістської освіти в Запорізькому національному університеті та академічної потреби формування інтелектуальної, інформаційної безпеки держави у зв’язку з повномасштабним вторгненням рф в ...
UA : Цей збірник матеріалів конференції створено в рамках проведення дослідження інформаційного
спротиву ворожим наративам інституціалізованих мікромедіа запорізького інформаційного
сегменту за підтримки ІСАР Єднання у ...
UA : Навчальний посібник містить основні теоретичні положення тем курсу «Теорія і практика реклами», питання для самоконтролю, завдання для самостійного виконання, перелік рекомендованої та використаної літератури, глосарій, ...
UA : У виданні подано методичні рекомендації для підготовки до практичних занять з курсу «Теорія і практика референтної діяльності». У відповідності до робочої програми розроблено плани до вивчення тем, що супроводжуються ...
UA : У посібнику містяться теоретичні положення до тем курсу «Теорія і практика PR», питання для самоконтролю, перелік рекомендованої літератури; навчальний матеріал подається через схеми та таблиці. У виданні запропонований ...