Короткий опис(реферат):
UA : Навчальний посібник містить основні теоретичні положення тем курсу «Теорія і практика реклами», питання для самоконтролю, завдання для самостійного виконання, перелік рекомендованої та використаної літератури, глосарій, тести для самоконтролю.
Видання сприятиме формуванню у студентів навичок організації рекламної діяльності, зокрема планування і реалізації соціальних рекламно-інформаційних кампаній, усебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів; опанування законодавчих норм у сфері реклами; таргетування цільової авдиторії.
Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Опис:
Санакоєва Н. Д., Березенко В. В. Теорія та практика реклами : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Журналістика" освітньо-професійної програми "Реклама і зв'язки з громадськістю". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 112 с.