Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Санакоєва, Наталя Дмитрівна
dc.contributor.author Березенко, Віта Віталіївна
dc.date.accessioned 2023-11-24T07:38:45Z
dc.date.available 2023-11-24T07:38:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17058
dc.description Санакоєва Н. Д., Березенко В. В. Теорія та практика реклами : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Журналістика" освітньо-професійної програми "Реклама і зв'язки з громадськістю". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 112 с. uk
dc.description.abstract UA : Навчальний посібник містить основні теоретичні положення тем курсу «Теорія і практика реклами», питання для самоконтролю, завдання для самостійного виконання, перелік рекомендованої та використаної літератури, глосарій, тести для самоконтролю. Видання сприятиме формуванню у студентів навичок організації рекламної діяльності, зокрема планування і реалізації соціальних рекламно-інформаційних кампаній, усебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів; опанування законодавчих норм у сфері реклами; таргетування цільової авдиторії. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗНУ uk
dc.subject навчальний посібник uk
dc.subject рекламна діяльність uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject споживачі uk
dc.subject рекламне повідомлення uk
dc.subject слоган uk
dc.subject логотип uk
dc.title Теорія і практика реклами uk
dc.type Книга (монографія) uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу