Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17058
Title: Теорія і практика реклами
Authors: Санакоєва, Наталя Дмитрівна
Березенко, Віта Віталіївна
Keywords: навчальний посібник
рекламна діяльність
комунікація
споживачі
рекламне повідомлення
слоган
логотип
Issue Date: 2023
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Навчальний посібник містить основні теоретичні положення тем курсу «Теорія і практика реклами», питання для самоконтролю, завдання для самостійного виконання, перелік рекомендованої та використаної літератури, глосарій, тести для самоконтролю. Видання сприятиме формуванню у студентів навичок організації рекламної діяльності, зокрема планування і реалізації соціальних рекламно-інформаційних кампаній, усебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів; опанування законодавчих норм у сфері реклами; таргетування цільової авдиторії. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Description: Санакоєва Н. Д., Березенко В. В. Теорія та практика реклами : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності "Журналістика" освітньо-професійної програми "Реклама і зв'язки з громадськістю". Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 112 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17058
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0052624.docxКнига546.04 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.