UA : Магістерська робота «Рекламні комунікації українського підприємства в
інтернет-просторі» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної
роботи опрацьовано 72 джерела.
Об’єкт: рекламна діяльність українських підприємств роздрібної торгівлі
та харчової промисловості.
Предмет: специфіка та різновиди рекламних комунікацій українських
підприємств роздрібної торгівлі та харчової промисловості в інтернет-просторі.
Мета дослідження: систематизувати теоретичні наукові судження щодо
рекламних комунікацій, дослідити специфіку, різновиди та функції рекламних
комунікацій українських підприємств роздрібної торгівлі та харчової
промисловості в інтернет-просторі.
Методи дослідження: для з’ясування специфіки та різновидів рекламних
комунікацій було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контентаналіз, метод класифікації та узагальнення.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) узагальнити наукові судження про рекламні комунікації;
2) дослідити специфіку рекламних комунікацій українських підприємств;
3) охарактеризувати рекламні комунікації підприємств роздрібної торгівлі;
4) здійснити аналіз рекламних комунікацій підприємств харчової
промисловості.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці
дослідників з рекламних комунікацій І. Ангелка, В. Бебика, А. Белової,
О. Братка, Т. Булах, Н. Зражевської, Л. Кліманської ; реклами
В. Владимирської, Ф. Джефкінса, Д. Дібрової; технологій впливу в рекламі
Ю. Головчука, Ю. Губарєвої, Н. Думанського, Н. Санакоєвої.
Наукова новизна полягає в тому, що вперше проаналізовано рекламні
комунікації українських підприємств роздрібної торгівлі та харчової
промисловості в інтернет-просторі.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути
використані у професійній діяльності журналістів, рекламістів та фахівців зі
зв’язків з громадськістю. Ця робота може стати у пригоді майбутнім студентам,
що навчатимуться на факультеті журналістики, а також при викладанні
спецкурсів.
EN : Levchenko V.V. Advertising Communications of the Ukrainian Enterprise in
the Internet Space. Zaporizhzhya, 2023. 70 pp.
Modern market development encourages the search for new means of
communication between consumers and the enterprise. Strong competition pushes
business owners to focus on advertising means that influence the target audience and
shape the image of the enterprise.
Today, we have a number of scientific works on advertising communications
by I. Angelka, V. Bebyk, A. Belova, O. Bratka, T. Bulah, N. Zrazhevska, L.
Klimanska and influence technologies in advertising by Y. Golovchuk, Y. Gubareva,
N Dumansky, N. Sanakoeva. However, the advertising communications of Ukrainian
enterprises need thorough research, so the chosen topic is relevant.
One of the leading components of the competitiveness of a Ukrainian
enterprise is the innovative management of advertising communications, because
market conditions and competition require modern advertising campaigns, the use of
new tools of influence, increasing the effectiveness of interaction with the target
audience, and the use of non-standard advertising technologies.
The purpose of the study is to systematize theoretical scientific judgments
regarding advertising communications, to investigate the specifics, types and
functions of advertising communications of Ukrainian retail and food industry
enterprises in the Internet space.
The realization of the goal involved solving the following tasks: to generalize
scientific judgments about advertising communications; to investigate the specifics of
advertising communications of Ukrainian enterprises; characterize advertising
communications of retail enterprises; analyze advertising communications of food
industry enterprises.