Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламні комунікації українського підприємства в інтернет-просторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Левченко, Віталій Вадимович
dc.date.accessioned 2024-01-04T11:33:58Z
dc.date.available 2024-01-04T11:33:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17769
dc.description Левченко В. В. Рекламні комунікації українського підприємства в інтернет-просторі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Рекламні комунікації українського підприємства в інтернет-просторі» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 72 джерела. Об’єкт: рекламна діяльність українських підприємств роздрібної торгівлі та харчової промисловості. Предмет: специфіка та різновиди рекламних комунікацій українських підприємств роздрібної торгівлі та харчової промисловості в інтернет-просторі. Мета дослідження: систематизувати теоретичні наукові судження щодо рекламних комунікацій, дослідити специфіку, різновиди та функції рекламних комунікацій українських підприємств роздрібної торгівлі та харчової промисловості в інтернет-просторі. Методи дослідження: для з’ясування специфіки та різновидів рекламних комунікацій було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контентаналіз, метод класифікації та узагальнення. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) узагальнити наукові судження про рекламні комунікації; 2) дослідити специфіку рекламних комунікацій українських підприємств; 3) охарактеризувати рекламні комунікації підприємств роздрібної торгівлі; 4) здійснити аналіз рекламних комунікацій підприємств харчової промисловості. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці дослідників з рекламних комунікацій І. Ангелка, В. Бебика, А. Белової, О. Братка, Т. Булах, Н. Зражевської, Л. Кліманської ; реклами В. Владимирської, Ф. Джефкінса, Д. Дібрової; технологій впливу в рекламі Ю. Головчука, Ю. Губарєвої, Н. Думанського, Н. Санакоєвої. Наукова новизна полягає в тому, що вперше проаналізовано рекламні комунікації українських підприємств роздрібної торгівлі та харчової промисловості в інтернет-просторі. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності журналістів, рекламістів та фахівців зі зв’язків з громадськістю. Ця робота може стати у пригоді майбутнім студентам, що навчатимуться на факультеті журналістики, а також при викладанні спецкурсів. uk
dc.description.abstract EN : Levchenko V.V. Advertising Communications of the Ukrainian Enterprise in the Internet Space. Zaporizhzhya, 2023. 70 pp. Modern market development encourages the search for new means of communication between consumers and the enterprise. Strong competition pushes business owners to focus on advertising means that influence the target audience and shape the image of the enterprise. Today, we have a number of scientific works on advertising communications by I. Angelka, V. Bebyk, A. Belova, O. Bratka, T. Bulah, N. Zrazhevska, L. Klimanska and influence technologies in advertising by Y. Golovchuk, Y. Gubareva, N Dumansky, N. Sanakoeva. However, the advertising communications of Ukrainian enterprises need thorough research, so the chosen topic is relevant. One of the leading components of the competitiveness of a Ukrainian enterprise is the innovative management of advertising communications, because market conditions and competition require modern advertising campaigns, the use of new tools of influence, increasing the effectiveness of interaction with the target audience, and the use of non-standard advertising technologies. The purpose of the study is to systematize theoretical scientific judgments regarding advertising communications, to investigate the specifics, types and functions of advertising communications of Ukrainian retail and food industry enterprises in the Internet space. The realization of the goal involved solving the following tasks: to generalize scientific judgments about advertising communications; to investigate the specifics of advertising communications of Ukrainian enterprises; characterize advertising communications of retail enterprises; analyze advertising communications of food industry enterprises. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламні комунікації uk
dc.subject реклама uk
dc.subject підприємства uk
dc.subject інтернет-простір uk
dc.subject роздрібна торгівля uk
dc.subject харчова промисловість uk
dc.subject advertising communications uk
dc.subject advertising uk
dc.subject enterprises uk
dc.subject internet space uk
dc.subject retail uk
dc.subject food industry uk
dc.title Рекламні комунікації українського підприємства в інтернет-просторі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу