UA : Магістерська робота «Просування особистого бренду в сфері шоу-бізнесу
засобами реклами та PR» – основний текст – 92 сторінки. Для виконання
дипломної роботи опрацьовано 72 джерела.
Об’єктом дослідження є персональний бренд представниці українського
шоу-бізнесу Тіни Кароль.
Предметом дослідження є рекламні та PR-комунікації, їх методи та
засоби, що використовуються для ефективного просування особистого бренду
артиста як представника сфери шоу-бізнесу.
Метою дослідження є виявлення особливостей просування
персонального бренду артиста за допомогою сучасних рекламних та PRтехнологій (на прикладі персонального бренду Тіни Кароль).
Методи дослідження. У нашому дослідженні було використано
інтеграцію наукових підходів та принципів, що сприяло комплексному та
всебічному аналізу методів та засобів реклами та PR, спрямованих на
формування іміджу виконавців. У роботі використовуються емпіричні методи
дослідження, а саме спостереження та порівняння. Використовуючи ці методи
дослідження ми мали змогу проаналізувати методологію та інструментарій
імплементації засобів реклами та PR у формування персонального бренду в
сфері шоу-бізнесу.
Реалізація мети передбачає виконання таких завдань:
1) проаналізувати рекламні та PR інструменти реалізації культурної,
іміджевої та маркетингової функцій шоу-бізнесових комунікацій.
2) визначити основні ознаки комунікацій в сфері шоу-бізнесу як
унікального медіасередовища;
3) дослідити теоретичні аспекти та механізми реалізації рекламних та
PR- цілей в сфері шоу-бізнесу;
4) визначити особливості ефективного впровадження рекламних та
PR інструментів представниками українського шоу-бізнесу;
5) дослідити роль рекламних інтеграцій в формуванні та просуванні
бренду артиста.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці таких
дослідників у цій галузі: поняття персонального бренду детально розглянуто у
працях таких вчених як: І. Монтрін [32] та О. Помаз [40]; дослідженням
рекламних, PR-стратегій, засобів та технологій займалися: В. Березенко [3;4],
Н. Голда [14],Є. Голеніщєва [13], Н. Санакоєва [44;45]; поняття іміджу та
репутації були предметом досліджень Н. Барни [1], А. Верещаки [8],
Ю. Гринчишина [16], А. Завербного [22], С. Манько [29], О Мельник [30],
Л. Оболенцева [36], В. Олексенко [37], В. Шкромиди [64].
Наукова новизна: вперше досліджено специфіку просування
персонального бренду української виконавиці Тіни Кароль та систематизовано
його найбільш ефективні методи; визначено тенденції побудови стратегії
просування бренду «Тіна Кароль» протягом 2005-2023 років.
Сфера застосування: результати дослідження можуть бути використанні
в діяльності сучасних українських артистів, зокрема задля ефективного
просування персонального бренду. Це дослідження може бути використане під
час опанування студентами засад формування персонального бренду артиста.
EN : Viter V. "Promoting a personal brand in show business through advertising and
PR"
An important element in today's show business is the development of an artist's
personal brand. The use of advertising strategies and PR tools has become key to the
successful communication of an artist with the audience. Over the past nine years, the
Ukrainian music space has been actively developing, which is associated with a
decrease in the presence of Russian and pro-Russian artists in the industry. Changes
in trends and a decrease in competition have helped to establish the authority of
numerous Ukrainian musicians.
The purpose of this study is to identify the unique aspects of promoting an
artist's personal brand using modern advertising and PR technologies (on the example
of Tina Karol's personal brand). The study uses a wide range of scientific and creative
methods. We applied theoretical and practical methods such as historical analysis,
comparative analysis, synthesis and generalization of data.
The results obtained include: analysis of tools aimed at positioning and
promoting a personal brand in the field of show business; identification of the key
advertising and PR strategies used by the singer to successfully promote her personal
brand; structuring of the tools used by Tina Karol to support her creative activities; a
study of the concepts of "image" and "personal brand," establishing how a successful
artist's personal brand contributes to achieving communication goals and building
social and reputational capital.
The relevance of this study is to identify effective advertising and PR strategies
used to support an artist's personal brand. The effectiveness of these strategies
depends on the successful representation of the artist through various communication
channels. In today's context, the use of the Internet for personal brand advertising is
becoming one of the most relevant methods of promoting artists.